וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עבד על הגרמנים? ה"לייק" שהחזיר את אלכסנדר פבלוביץ' לכותרות

הקשר הצעיר של באיירן מינכן כבר נכלל בסגל נבחרת גרמניה, אבל ברגע האחרון ביטל את הגעתו עקב מחלה. במקביל, הוא מראה אהבה לסרבים שחזרו להאמין באפשרות שייבחר לייצג אותם

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 21.3/ספורט1

אלכסנדר פבלוביץ' היה כדורגלן דיי אלמוני עד כמעט אמצע העונה. בעונה שעברה הוא עוד היה קשר אחורי בקבוצת הנוער של באיירן מינכן שלא זומן מעולם לאחת הנבחרות הצעירות של גרמניה, גם בסרביה לא חשבו לזמן לנבחרת את הילד שהוריו מוצאם בסרביה ומכאן שהוא מחזיק באזרחות סרבית. הכל השתנה בסוף חודש אוקטובר האחרון.

פבלוביץ' התאמן עם הבוגרים של באיירן מינכן מתחילת העונה וזכה לשבת על הספסל לעתים, אבל בסוף חודש אוקטובר-תחילת נובמבר החל לשחק באופן די קבוע. תחילה העלה אותו תומאס טוכל מהספסל, אחר כך העניק לו מקום בהרכב ולאחרונה נתן לו את הבמה גם בליגת האלופות, כאשר הוצב במרכז השדה בניצחון 0:3 על לאציו שהעלה את הבווארים לרבע הגמר. בזכות היכולת הטובה שהפגין, כבר בנובמבר ערך הופעת בכורה בנבחרת גרמניה עד גיל 20. אז גם הסרבים התעוררו והחל מאבק רציני על שירותיו.

אלכסנדר פבלוביץ', קשר באיירן מינכן. GettyImages
בחר בגרמניה, ביטל והראה אהבה לסרביה. פבלוביץ'/GettyImages

כידוע, כל עוד שחקן לא השתתף במשחק רשמי עבור נבחרת בוגרת, הוא יכול לעבור לייצג מדינה אחרת - בכפוף לכך שהוא בעל אזרחות כמובן. לכן, לאור ההתעוררות בסרביה, יוליאן נגלסמן מיהר לזמן את פבלוביץ' לסגל נבחרת גרמניה במטרה להראות לו שהוא בתוכניות לאליפות אירופה שתארח המדינה בקיץ. במקביל, מאמן נבחרת סרביה דראגן סטויקוביץ' זימן את פבלוביץ', שבסופו של דבר בחר בהצעת הגרמנים. ובכל זאת, ברגע האחרון לפני התכנסות המנשאפט השבוע, הקשר התלונן על דלקת שקדים ושוחרר.

מקרי או לא, בסרביה הסיקו מכך שפבלוביץ' לא בחר לייצג את גרמניה בלב שלם שעוד יש להם על מה להילחם. לדבריהם, על אף שנולד בגרמניה ובה גדל והתחנך, יש לו זיקה גדולה לסרביה שלאחרונה ביקר בה ואף הצהיר שלבו שייך לגרמניה ולסרביה. כאשר הסטויקוביץ' נשאל חגבי הקשר במסיבת עיתונאים לאחרונה, הבהיר כי פבלוביץ' יחליט סופית בנושא הנבחרת שבמדיה ישחק רק לאחר אליפות אירופה הקרובה ושהוא מכבד את החלטת הקשר להמתין עם ההחלטה.

עם זאת, דווקא בתקופה יחסית רגישה לאור העובדה שלא התייצב לסגל נבחרת גרמניה, בסרביה בהחלט החלו להאמין באפשרות שהוא יבחר לייצג דווקא את מדינתם אחרי שפבלוביץ' "נתפס בלייק" לפוסט של ההתאחדות הסרבית לקראת משחק הידידות נגד רוסיה הערב. אז אולי המאבק בכל זאת עדיין פתוח?

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

את התשובות נדע לכל המאוחר בחלון הנבחרות הראשון של עונת 2024/25, ואולי למרות הכל כבר עם פרסום סגלי הנבחרות לאליפות אירופה. מה שבטוח, בסרביה ממש לא הרימו ידיים במאבק על זימונו לנבחרת, ועכשיו נותר להמתין לראות אם תהיה תגובה בנושא מצד הגרמנים - שמצדם משוכנעים שהקשר האחורי המבוקש ילבש את מדי המנשאפט עוד ביורו הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully