וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי רמת גן תקלקל את המאזן הביתי המצוין של הפועל עפולה?

שישי בליגת העל (13:15): הקבוצה של רועי פרל, שנעצרה בשבוע שעבר בהיכל מנורה, תרצה להמשיך בעונה הטובה שלה נגד קבוצת הצמרת מזיסמן שצפויה להמשיך לשחק עם שלושה זרים בלבד

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 21.3/ספורט1

משחקי ליגת העל בכדורסל יימשכו מחר (שישי, 13:15) באולם העירוני בעפולה כשהפועל עפולה תארח את מכבי רמת גן. עפולה מדורגת במקום השמיני בטבלה ערב המשחק עם תשעה ניצחונות ועשרה הפסדים. רמת גן מדורגת במקום השלישי בטבלה עם 12 ניצחונות ושישה הפסדים. בסיבוב הראשון גברה רמת גן על עפולה בזיסמן 63:71.

איתי מושקוביץ, מכבי עירוני רמת גן. ברני ארדוב
ברמת גן יודעים שמצפה להם משוכה קשה בעפולה/ברני ארדוב

רצף הניצחונות של הפועל עפולה נקטע בסוף השבוע שעבר עם הפסד חוץ למכבי תל אביב. החבורה של רועי פרל כבר הוליכה ביתרון דו ספרתי בפתיחת המשחק אך פערי הרמות בין הקבוצות בלטו בהמשך. בעפולה יודעים שאחרי שהמטרה הראשונית שלהם העונה, להבטיח את הישרדותם בליגת העל לעונה נוספת, די הובטחה נכון לנקודת הזמן הזאת, הם ינסו להשיג את המטרה הבאה, כניסה לרבע גמר הפלייאוף. כדי לעשות זאת תצטרך עפולה להמשיך במאזן הביתי הנפלא שלהם מפתיחת העונה עם שבעה ניצחונות מעשרה משחקים.

בשלב המתקדם של העונה, מכבי רמת גן נחשבת לקבוצת צמרת קבועה. החבורה של שמוליק ברנר השיגה בתחילת השבוע ניצחון משמעותי במאבקי הצמרת שלה כשגברה על בני הרצליה, כל זאת ללא הסנטר מאנג'וק מתיאנג שחתם בקבוצה, אך צפוי להגיע רק היום לארץ והופעת הבכורה שלו אמורה להיות רק ברבע גמר גביע המדינה נגד מכבי תל אביב. ברמת גן יודעים כי משחק חוץ בעפולה נחשב למשוכה קשה מפתיחת העונה ונותנים הרבה כבוד ליריבה מהעמק שעלתה איתה ליגה רק בעונה שעברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully