וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהשקעה של מיליון שקל: סניף חדש לרשת הנוחות והספורט

רשת Original's פותחת סניף דגל בהשקעה של מיליון שקל בעופר הקניון הגדול פתח תקוה

originals חנות חדשה בקניון עופר הגדול פתח תקוה. יחצ,
originals חנות חדשה בקניון עופר הגדול פתח תקוה/יחצ

רשת Original's המשווקת נעלי נוחות, ספורט ומותגי אופנה, פותחת השבוע סניף דגל בעופר הקניון הגדול פתח תקוה, מקבוצת קניוני עופר.

הסניף החדש נפתח בהשקעה הנאמדת בכ-1 מיליון ש"ח, הוא משתרע על שטח של 80 מ"ר ומציע מגוון נעלי נוחות של מותגים מהשורה הראשונה בעולם, לנשים, גברים וילדים.

לרגל פתיחת הסניף החדש משיקה הרשת את קולקציות אביב קיץ החדשות, עם מותגי האופנה הטרנדיים לעונה: Ugg,Birkenstock ועוד, עם צוות מקצועי ומיומן המסייע ללקוחות במציאת הנעליים המתאימות ביותר לצרכנים. כמו כן הסניף החדש משלב חווית קנייה עם מגוון רחב של פריטים לצד נגישות ומקצועיות.

לדברי נעמי סימן טוב, מנכ"ל עופר הקניון הגדול פתח תקוה: "ההכרה בעולם לנוחות בתחום האופנה הביאה מעצבים ומותגים בינלאומיים רבים ליצור אופנת נוחות, מגמה שהולכת ומתרחבת בעולם, לכן אנו שמחים וגאים בבחירת ORIGINAL'S לפתוח סניף בקניון הגדול עם מגוון של מותגים מקוריים, איכותיים ומובילים". לדבריה: "אנו נמשיך להביא מותגים בינלאומיים ומקומיים מהשורה הראשונה ובכך לשמור על מעמדו של הקניון הגדול לפתח תקוה ולחזק כקניון מוביל, מתחדש ומציע את חווית הקניה והבילוי האולטימטיבית". עוד מסרה סימן טוב: "הסניף החדש משלב חווית קנייה עם מגוון רחב של פריטים לצד נגישות ומקצועיות".

עופר הקניון הגדול בפתח תקווה, מקבוצת קניוני עופר, נחשב לאחד משלושת הקניונים המובילים בישראל. בקניון כ- 220 חנויות של מותגים מובילים ובינלאומיים, ביניהם : H&M, ZARA ,footlocker, I digital TOUS ,DIESEL , I OPTIC, steve madden , ברשקה, אדידס, נייקי, קולומביה, פול אנד בר, פנדורה, צ'ילדרן פלייס, סברובסקי, ניין ווסט, מנגו, נאוטיקה, טימברלנד ועוד. לקניון 9 קומות חניה עם 1,850 מקומות. כמו כן המתחם כולל מגדל משרדים (OFER TOWER) ובו נמצא מלון מפואר מרשת PRIMA, רשות האוכלוסין וההגירה - משרד הפנים, סניף גדול של רשת מכוני הכושר HOLMES PLACE-Regus שטחי משרד להשכרה, משרדים וירטואליים, מרחבי עבודה משותפים וחדר ישיבות - מאובזרים ועם שירות מלא. בית הרופאים VLIFE - תוכלו למצוא את מיטב הרופאים המומחים במגוון רחב של התמחויות וגם מלון ההחלמה הרפואי טופ בילינסון, מרפאות שיניים בניהן מכבידנט ומכון לצילומי שיניים אור השן ועוד.

  • עוד באותו נושא:
  • ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully