וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב לוחצת, הוא רוצה את החלום: העתיד של קניקובסקי

21.3.2024 / 14:30

הקשר מפנטז על מעבר לאירופה כבר כמה שנים, עונת השיא במדי מכבי ת"א והסטטוס החוזי שלו בקרית שלום נותנים סיבה טובה להאמין שהקיץ זה סוף סוף יקרה. תצוגה טובה במדי הנבחרת וכרטיס לגמר הפלייאוף, יכולים לקרב גם את כרטיס היציאה שלו

תקציר: מכבי תל אביב - הפועל חיפה 1:3/ספורט1

המשחק הערב יהיה עוד הזדמנות עבור גבי קניקובסקי כדי להוסיף לקובץ הביצועים שלו הופעה אירופית טובה בדרך לחלום שהוא רוצה להגשים.

בין אם יפתח ב-11 ובין אם ייכנס כמחליף, קניקובסקי כמעט תמיד משפיע. הוא בעונה אישית טובה מאוד בטח במכבי תל אביב, שם הפך לבאנקר אצל רובי קין. גם כקשר קדמי על גבול הפליימייקר וגם כמחליף ליוריס ואן אובריים כשההולנדי צריך לנוח, האירי של מכבי תל אביב מאמין מאוד בקניקובסקי. גם יוסי בניון ואלון חזן בטוחים שקניקובסקי הוא נכס לנבחרת ולכן תירגלו אותו באימונים בבודפשט באמצע וגם בכנף השמאלית. החלטה אם הוא פותח תהיה בקרוב.

קניקובסקי מחזיק בחוזה לעונה נוספת במכבי תל אביב ובקרית שלום רוצים כבר תקופה ארוכה לשבת ולסגור איתו על חוזה חדש, כזה שישאיר את קניקובסקי במועדון לעוד הרבה שנים.

שחקני מכבי תל אביב חוגגים עם גבי קניקובסקי. ברני ארדוב
הפנים לאירופה. קניקובסקי/ברני ארדוב

אבל לגבי קניקובסקי יש חלום והוא לא מוכן לוותר עליו. הוא רוצה אירופה, חושב הרבה על צ'מפיונשיפ, משוכנע שהוא יכול להשתלב בליגות טובות יותר מליגת העל. הוא קיווה שזה יקרה לו עוד קודם ושלא ישאר כל כך הרבה שנים בארץ. עם כל האהבה למדינה, קניקובסקי רוצה לטעום משהו אחר.

זו הסיבה שאינו מתפתה לדון על חוזה חדש עם מכבי תל אביב. במכבי תל אביב יכולים להתעקש איתו ולהשאיר אותו אצלם לעוד עונה על פי החוזה הנוכחי שלו, אבל אם לא יחתום עד הקיץ, מכבי תל אביב תהיה פתוחה לשמוע הצעות עליו. אף אחד במועדון לא רוצה לוותר על תמורה. אף אחד לא רוצה לשחרר שחקנים חופשיים שמסיימים חוזה ולכן, אם קניקובסקי לא ירצה להישאר בחוזה חדש ומשודרג, הוא כנראה ימכר בקיץ, במידה שיתקבלו הצעות ראויות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
גבי קניקובסקי חוגג יחד עם תאי בריבו נבחרת ישראל. ברני ארדוב
משימה לאומית? מבחינתו זו גם משימה בינלאומית. קניקובסקי/ברני ארדוב

משחק טוב הערב, הופעה נוספת מול בוסניה או אוקראינה בשבוע הבא בגמר, אם נעלה, ובטח כרטיס ליורו בגרמניה, יסדרו גם את הקשר שנכנס לכולם ללב באחרונה עם ההקדשים המרגשים לחבריו שנפלו במלחמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully