וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפרגוואי מזהירים: "ישראל דיברה חזק בטורנירים האחרונים"

התקשורת הגיבה להגרלת הטורניר האולימפי: "זו נבחרת שעברה תחייה מחדש". וגם: השותף של מסי שצריך להדאיג את לוזון

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 20.3/ספורט1

פרגוואי אמנם "ניצלה" ממפגש עם צרפת המוכשרת בשלב הבתים של טורניר הכדורגל האולימפי, אבל היא ממש לא מזלזלת בנבחרת האירופית שהוגרלה נגדה - ישראל. אחרי ההגרלה שנערכה אמש (רביעי), באתר "Versus" התייחסו לחבורה של גיא לוזון, אותה יפגשו בפריז ב--27 ביולי.

"ישראל היא ללא ספק ההפתעה הגדולה במשחקים האולימפיים הקרובים. זו נבחרת אירופית שעברה תחייה מחדש בגילים הצעירים ובטורנירים האחרונים דיברה חזק", הבהירו בפרגוואי. "חשוב לציין שישראל תגיע לפריז בגלל שאנגליה לא מיוצגת בוועד האולימפי הבינלאומי ולכן לא יכולה לשחק בטורניר, ובעקבות כך ישראל תפסה את המשבצת של אלופת אירופה. יחד עם זאת, חייבים לזכור שהנבחרת האירופית הזו סיימה שלישית בגביע העולם עד גיל 20 ב-2023, אחרי שהדיחה מועמדת לזכייה כמו ברזיל ברבע הגמר".

שחקן הנבחרת הצעירה של ישראל, אוסקר גלוך. אסי קיפר, ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
ישראל מקווה להפתיע גם בפריז. גלוך/אתר רשמי, אסי קיפר, ההתאחדות לכדורגל

פרגוואי בעצמה הרשימה בדרך להשגת הכרטיס לטורניר האולימפי. הנבחרת עד גיל 23 סיימה ראשונה במוקדמות הדרום-אמריקאיות, כשהקדימה את ארגנטינה וברזיל. דייגו גומס, שמשתף פעולה עם ליאו מסי ולואיס סוארס בהתקפת אינטר מיאמי מה-MLS, כבש 5 שערים ועשוי להיות אחד השמות הבולטים בסגל שלה אם ישוחרר למשחקים בפריז.

"את פרגוואי אני מכיר, צפיתי בה בטורניר הדרום אמריקאי כשהעיפה את ברזיל ושיחקה מצוין נגד ארגנטינה", אמר אתמול מאמן הנבחרת האולימפית גיא לוזון אחרי ההגרלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully