וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השראה מפריז, חלומות על גרמניה: נבחרת ישראל נכנסה למתח גבוה

21.3.2024 / 9:15

הגרלת האולימפיאדה עוררה את פנטזיית היורו, והמסתורין עליו שומרים בניון וחזן סביב ההרכב רק מוסיף לדריכות. בנבחרת ישראל מתחילים להבין את גודל המשימה לפני איסלנד, נערכים לתרחיש של פנדלים ויודעים: "יחסי הכוחות שווים. רק מי שתבריק תעלה"

מסיבת העיתונאים של נבחרת ישראל לקראת איסלנד/צילום: ניב דברת. עריכת וידאו: שירן גולן

האווירה הנינוחה והרגועה שליוותה את היומיים הראשונים במחנה הנבחרת בבודפשט, התחלפה אמש כבר בדריכות, התרגשות והמתנה למשחק הערב (חמישי, 21:45) מול איסלנד בחצי גמר פלייאוף היורו. מעבר לאימון המסכם, שתמיד מכניס את כולם למחוייבות גבוהה, הפעם זו הייתה הגרלת הבתים בטורניר הכדורגל של המשחקים האולימפיים, שנערכה אתמול במקביל לחזרה של הנבחרת למלון מהאימון האחרון לפני המשחק. חלק משחקני הנבחרת, אפילו אלה שיפתחו הערב בהרכב, יהיו בקיץ בפריז עם גיא לוזון וההגרלה אמש סחפה את כולם, גם כאלה שלא יהיו חלק מהנבחרת.

"ההגרלה של האולימפית הדליקה את כולם כאן בנבחרת", העידו אמש שחקנים בנבחרת הלאומית. "לראות הגרלה של טורניר גדול שלא היינו בו 48 שנה וישראל משובצת לבית ותשחק בפארק דה פראנס, עשה חשק ורצון לכולנו לעשות את זה גם ביורו הקרוב בגרמניה".

גם ההגעה של חלק ממשפחות השחקנים לבודפשט הכניסה את כל השחקנים למוטיבציה גבוהה יותר. "זה תמיד ככה", העידו בנבחרת. "מתחילים בהילוך ראשון ואז מגיעים ליום המשחק ומבינים את גודל המשימה".

שחקני נבחרת ישראל בכדורגל. David Balogh, GettyImages
מי יעמוד בלחץ? שחקני הנבחרת/GettyImages, David Balogh

יוסי בניון ואלון חזן לא חשפו אמש באימון את ההרכב, מאחר שהם עדיין לא סגורים עליו. השניים לא באו עם החלטה מהבית לפני ההתכנסות, ויש להם דילמות לגבי הקישור והכנף השמאלית. "זה לא רע שאין הרכב ודאי ערב המשחק. זה השאיר את כולם במתח", אמר אמש אחד השחקנים.

במהלך האימון אתמול עצר מדי פעם אלון חזן ושלח שחקנים בודדים לתרגל פנדלים, למקרה שההכרעה הערב תהיה בבעיטות מ-11 מטר. "בסוף זה משחק שקול בין שתי נבחרות שוות ביכולתן. מי שתעשה פחות טעויות, תהיה יותר מרוכזת ותייצר מהלכי כדורגל מבריקים, תעלה לגמר", אמרו בנבחרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully