וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראל תקבל נקודות במתנה? התרחיש האסיאתי שמאיים על פיפ"א

ההגרלה של ישראל באולימפיאדה לצד נציגה מאסיה עלולה להוביל לסקנדל פוליטי. מי הנבחרות שעשויות לסרב לשחק נגדנו על רקע המלחמה?

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 20.3/ספורט1

ההשתתפות של נבחרת ישראל בטורניר הכדורגל האולימפי בפריז, מסתמנת כ"כאב ראש" לא קטן עבור פיפ"א - בעיקר על רקע המלחמה הניטשת בעזה. הגרלת שלב הבתים אתמול (רביעי) הציבה את הנבחרת של גיא לוזון בבית ד' עם מאלי, מדינה מוסלמית שבכל מקרה לא ששה לשחק נגד ישראל, ועם יריבה נוספת שתסיים כאלופת אסיה עד גיל 23, באליפות שתתקיים החל מה-14 באפריל ותסתיים ב-3 במאי.

ההגרלה כאמור עשויה להוביל להתנגשות אינטרסים שפיפ"א בוודאי לא מעוניינת להיות חלק ממנה. הטורניר בו ישתתפו 16 נבחרות, יכלול לפחות שש נבחרות שעשויות לסרב לשחק נגד ישראל מסיבות פוליטיות: קטאר, סעודיה, עיראק, אינדונזיה, מלזיה וכווית.

הפייבוריטיות ללכת עד הסוף בטורניר הן מטבע הדברים יפן, דרום קוריאה או אוסטרליה, אולם גם סעודיה וקטאר שמארחת את הטורניר, מסומנות כנבחרות שיכולות ללכת רחוק ואולי אף להשיג את הכרטיס לבית הישראלי.

מאמן הנבחרת הצעירה של ישראל גיא לוזון. MB Media, GettyImages
ישראל תרוויח מההפקר? גיא לוזון/GettyImages, MB Media

ישראל מתוכננת לפגוש את היריבה האסייתית ב-30 ביולי בסטאד דה לה בוז'ואר בנאנט, למשחק שכבר עכשיו נראה עם פוטנציאל לנפיצות גבוהה, שעלול להפוך לסקנדל פוליטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully