וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מוסקרה מיובש במכבי ת"א מסיבות לא מקצועיות. אין קשר לכדורגל"

מאמן נבחרת פנמה ממשיך לבנות על השוער למרות המחסור בדקות תחת רובי קין: "בהזדמנויות שקיבל בישראל, הוא הוכיח את עצמו. הוא שחקן ברמות הגבוהות ביותר". במולדתו מצפים ממנו לפרוח במדים הלאומיים: "נמחק מסיבה לא ברורה על ידי המאמן שלו"

תקציר: מכבי תל אביב - מכבי חיפה 1:0/ספורט1

אורלנדו מוסקרה נמצא כבר שבועות ארוכים מחוץ להרכב מכבי תל אביב, אבל זה לא מפריע לנבחרת פנמה לבנות עליו - ובגדול. לקראת המשחק נגד מקסיקו בלילה שבין חמישי לשישי, התייחס מאמן פנמה, תומאס כריסטנסן, לכושרו של השוער בן ה-29.

"אני לא מודאג ממנו בכלל, וסומך עליו ב-100 אחוז. יש לי ביטחון מלא בו", אמר כריסטנסן, שלדבריו, "מוסקרה מיובש במכבי תל אביב מסיבות לא מקצועיות. אין קשר לכדורגל בכלל. מדובר בסיבה אחרת. בהזדמנויות שהוא קיבל בישראל, הוא הוכיח את עצמו כשוער מצוין. גם בקונפרנס ליג הוא הראה שהוא ברמות הגבוהות ביותר".

גם בתקשורת הפנמית מאמינים במוסקרה, ומשוכנעים שיהיה במיטבו במדים הלאומיים בהם הוא פורח. "רובי קין מחק אותו במכבי תל אביב מסיבה לא ברורה. עובר עליו משבר שהוא לא ציפה לו בחודשים האחרונים", נכתב על מוסקרה.

אורלנדו מוסקרה שוער מכבי תל אביב. אריאל שלום
מה עומד מאחורי הספסול שלו? מוסקרה/אריאל שלום

מוסקרה בן ה-29 ערך 13 הופעות במדי מכבי תל אביב (9 בליגה ו-4 בקונפרנס ליג) וספג 11 שערים בסך הכל. מאז ההפסד 1:0 למכבי חיפה בבלומפילד ב-10 בינואר, הוא איבד את מקומו לרועי משפתי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully