וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התלבטות בין לביא לאבו פאני, תורג'מן יפתח בכנף? ההרכב המסתמן

ניב דברת, שליח וואלה! לבודפשט

20.3.2024 / 20:34

חזן עדיין לא החליט מי יעלו ב-11 נגד איסלנד, אבל ישנן מספר עמדות שלגביהן הכריע. עבדה מתחיל לחזור לעצמו, אך ספק אם יזכה לקבל את חולצת ההרכב (חמישי, 21:45). למרות הערכות פסימיות תחילה, התקווה היא שיגיעו כאלף אוהדים בכחול-לבן

חצי גמרהסתיים21/03/2024
נבחרת ישראל
  • זהבי (31, פנדל)
4:1
  • (39) גודמונסון
  • (42) טראוסטסון
  • (83) גודמונסון
  • (87) גודמונסון
איסלנד
מסיבת העיתונאים של נבחרת ישראל לקראת איסלנד/צילום: ניב דברת. עריכת וידאו: שירן גולן

''אף אחד מאיתנו, כולל אותי, לא מתייחס לאף אמירה שנאמרה שהיא לא בהקשר של כדורגל", שיתף מאמן נבחרת ישראל, אלון חזן, כשנשאל לגבי אמירותיו של מאמן איסלנד לאחרונה, "אם אני או מישהו מהצוות יצטרך להגיד משהו למוטיבציה לשחקנים אז אנחנו נחותים מראש. רמת הרגש וכל מה שעטף את המשחקים הקודמים היתה כל כך גבוהה. ברגע שאתה מתרגם את זה על הדשא, לא צריך להוציא מילה מיותרת'', הבהיר.

דרוך, ממוקד וחדור מוטיבציה, כפני מראה של נבחרת ישראל ערב המשחק הגורלי נגד נבחרת איסלנד, כך התבטא חזן לאורך מסיבת העיתונאים המסכמת שלו, בניסיון למזער את רעשי הרקע השונים והמורכבים שמלווים באופן תמידי את נבחרות ישראל לדורותיהן, על אחת כמה וכמה כאשר מדובר בנבחרת לאומית שמנסה לספק מעט אושר רגעי עבור מדינה שנמצאת במלחמה אינטנסיבית כבר קרוב לחצי שנה.

שחקני נבחרת ישראל, נטע לביא, דור פרץ. GettyImages
יעלו יחד בקישור, ככל הנראה. פרץ ולביא/GettyImages

לאחר שהגיעה לבודפשט בתחילת השבוע ובנתה את אימוניה באופן עקבי ומדורג, תמונת ההרכב הולכת ומתגבשת. המאמן לא רמז על המערך והשחקנים שיפתחו מחר, אולם משיחות עם אנשי ההתאחדות מצטיירת תמונה מלאה של המערך הישראלי נגד היריבה הסקנדינבית. ליאל עבדה, שעושה רושם שהתגבר על התקופה המתסכלת מחוץ לכר הדשא בסלטיק, משדר על פי אנשי הנבחרת שמחת חיים ושב לגרסתו האמיתית, כשהאפשרות להיות שוב בסביבה תומכת ומחבקת עשתה לו טוב. יחד עם זאת, חזן נוטה להעניק עדיפות לדור תורג'מן בכנף שמאל, כשחלאילי, גלוך וזהבי ישלימו את חוליית ההתקפה. ההתלבטות העיקרית שעומדת לנגד עיניו של חזן מתמקדת מתחילת הכינוס הנוכחי במנוע הנבחרת, חוליית הקישור, וישנה התלבטות בין נטע לביא למוחמד אבו פאני, כשאם לשפוט לפי התושבים המקומיים בבירת הונגריה זוהי התלבטות שכלל לא אמורה להתקיים, לנוכח האהדה וההערכה שקשר פרנצווארוש זוכה לה כאן.

מילה נוספת עליה שב וחזר מאמן הנבחרת במהלך מסיבת העיתונאים האחרונה שלו היא 'הזדמנות', בהקשרים השונים. ראשית, בהקשר חסרונו של מנור סולומון, בכיר הליגיונרים של הנבחרת שנותח לאחרונה בלונדון ולא יהיה חלק מהכינוס הנוכחי, זוהי מכה מקצועית מורכבת עבור נבחרת ישראל, אך באותה נשימה המסרים והשיחות שמנור העביר לאנשי הנבחרת עוד טרם הניתוח העניקו תמונת מצב אקטואלית והפנמה שהשחקנים בכחול-לבן יאלצו להתעלות על עצמם בעקבות חסרונו הגדול. חזן שוחח על ההזדמנות שתינתן לשחקנים שישחקו בעמדתו של סולומון, על הציפיה והאתגר המקצועי שעומד לנגד עליהם וכמובן על הצורך להתעלות דווקא ברגעי קושי.

מהערכה ראשונית פסימית של 500 אוהדים, התקווה כעת היא לראות לפחות 1,000 אוהדים בכחול לבן מחר באצטדיון 'סוסה פרנץ', במטרה עילאית ליצור אווירה של בית רחוק מהבית ולתת לנבחרת ישראל את הדחיפה הנדרשת מהיציעים כדי לגבור על איסלנד, לעשות צעד גדול קדימה ולפנטז על קיץ בלתי נשכח בגרמניה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
דור תורג'מן באימון נבחרת ישראל. אודי ציטיאט
חזק בתמונת ההרכב. דור תורג'מן/אודי ציטיאט

הרכבי הקבוצות

שופט: אנתוני טיילור (אנגליה)
אצטדיון: פרנץ סוסה (בודפשט)

המנצחת במפגש בבודפשט תשחק ביום שלישי אצל המנצחת במפגש בין בוסניה לאוקראינה. אם האוקראינים יעלו, הם יארחו את גמר הפלייאוף בוורוצלאב, פולין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully