וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא פרטיזן בלגרד אישר: "החוזה החדש של אוברדוביץ' בשלבי סגירה"

מיכאילוביץ' סיפר שהמאמן בן ה-63 ימשיך, והוסיף בעוקצנות: "רומזים שאני מקבל הוראות, אף אחד לא מתערב בהחלטות שלי"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 20.3/ספורט1

לפני שלושה שבועות הצהיר ז'ליקו אוברדוביץ', כשנשאל על עתידו, שהוא ימשיך לאמן בפרטיזן בלגרד או ייצא לפנסיה. ובכן, מסתמן שאופציית הפנסיה ירדה מהפרק. היום (רביעי) נשיא פרטיזן אוסטויה מיכאילוביץ' אישר בשיחה עם אתר "קוריר" שהארכת החוזה של המאמן קרובה להשלמה.

"אנחנו גאים בניצחון אתמול, שנותן לנו מוטיבציה להשתפר במשחקים הבאים בכל המסגרות", אמר מיכאילוביץ' בהמשך ל-83:87 על באסקוניה. "בשביל זה נצטרך קבוצה מצוינת, ולכן אנחנו נחושים להמשיך את שיתוף הפעולה עם המאמן שלנו, ז'ליקו אוברדוביץ'. החוזה בשלבי סגירה וייחתם ברגע שהצדדים יסכימו על עוד מספר פרטים".

הנשיא הוסיף: "אנחנו יודעים שהאוהדים שלנו וכלל הציבור מתעניינים מאוד בנושא הזה, אבל אני מאמין שהסכמים כאלה נעשים ברוגע וללא לחץ, בהתאם למטרות שלנו. ואלה שרומזים שאני מקבל הוראות אם לחדש או לא לחדש לו את החוזה, זה מדבר בעיקר עליהם ואני לא רוצה להגיב להם. אף אחד לא מתערב בהחלטות שלי חוץ מההנהלה".

מאמן פרטיזן בלגרד ז'ליקו אוברדוביץ'. ברני ארדוב
ממשיך בפרטיזן בלגרד. ז'ליקו אוברדוביץ'/ברני ארדוב

אוברדוביץ' בן ה-63 יסגור בקיץ שנה שלישית לקדנציה השנייה שלו בפרטיזן. אחרי ששיחק במדיה שבע שנים, הוא החל על הקווים שלה את קריירת האימון שלו ב-1991 והדריך את הקבוצה שנתיים, כאשר בעונת הבכורה הוביל את השחורים-לבנים לזכייה בגביע אירופה. בסך הכל הוא זכה בארבעה תארים במועדון, כולל אליפות הליגה האדריאטית אשתקד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully