וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוסניה רוצה לעשות היסטוריה, אוקראינה תחפש נחמה ספורטיבית

ישראל או איסלנד יתמודדו על הכרטיס ליורו 2024 נגד המנצחת: המארחת מחפשת העפלה ראשונה, ההתקפה הצעירה של רברוב לא תעשה לה הנחות (חמישי, 21:45, ספורט4)

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 20.3/ספורט1

נבחרת ישראל תפגוש מחר (חמישי, 21:45, ספורט4) בבודפשט את איסלנד בחצי גמר פלייאוף העלייה ליורו 2024, אבל במקביל ייערך משחק קריטי נוסף עבורנו כאשר בזניצה תארח בוסניה והרצגובינה את אוקראינה בחצי הגמר השני. הגמר ייערך ביום שלישי, בתקווה שתהיה זו ישראל שתתארח אצל המנצחת מביניהן.

בוסניה חוותה קמפיין מוקדמות מאכזב מאוד מבחינתה עם שלושה ניצחונות בלבד ושבעה הפסדים בבית עם פורטוגל, סלובקיה, לוקסמבורג, איסלנד וליכטנשטיין, אבל קיבלה הזדמנות נוספת להעפיל בזכות הצלחתה בליגת האומות. בוסניה השתתפה במונדיאל ב-2014, אבל לאליפות אירופה מעולם לא העפילה ולשם כך תצטרך קודם כל לנצח את אוקראינה, שאותה לא הצליחה לנצח בשני המפגשים ביניהן במוקדמות המונדיאל ב-2021, כולל 2:0 ביתי. בוסניה תחסר את הבלמים אדריאן לאון בארשיץ' ורנאטו גויקוביץ' ומי שעשוי לפתוח זהו אנל אחמדחודזיץ משפילד יונייטד. בחוד ימשיך להוביל את הבוסנים אדין דז'קו בן ה-38, שגם יענוד את סרט הקפטן.

אדין דז'קו נבחרת בוסניה. GettyImages
לא רוצה לפספס את ההזדמנות האחרונה. דז'קו/GettyImages

בצד האוקראיני, הנבחרת פספסה את ההעפלה האוטומטית ליורו ברגע האחרון אחרי שנפרדה ב-0:0 עם איטליה, סיימה איתה בשוויון נקודות ודורגה שלישית בבית בעקבות ההפסד 2:1 בארץ המגף, כך שהאזורי עלתה ביחד עם אנגליה לאליפות אירופה ואוקראינה בפלייאוף בזכות עלייתה האוטומטית של סקוטלנד ליורו, הנבחרת שהקדימה את החבורה של סרגיי רברוב בבית בליגת האומות.

הנבחרת האוקראינית, שלא משחקת בביתה מאז תחילת המלחמה עם רוסיה, העפילה ל-3 אליפויות אירופה הקודמות, כאשר הישג השיא הגיע בטורניר האחרון, שם היא סיימה במקום השלישי בבית ג', העפילה לשמינית הגמר, ניצחה את שבדיה בהארכה, אך נכנעה 4:0 לאנגליה ברבע הגמר.

למאמן רברוב סגל עמוק למדי המשלב ותיקים וצעירים מוכשרים במיוחד, כשמי שבונים עליהם בעיקר בנבחרת האוקראינית הם צמד שחקני ההתקפה מג'ירונה - ויקטור ציגנקוב וארטם דובביק. מלבד השניים, גם מיכאילו מודריק של צ'לסי ואולכסנדר זינצ'נקו צפויים לפתוח בקישור, כשבין הקורות צפוי לעמוד אנטולי טרובין במקום אנדריי לונין, שוערה של ריאל מדריד.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
שחקן נבחרת אוקראינה ארטיום דובביק. רויטרס
ימשיך לככב גם בפלייאוף היורו? דובביק/רויטרס

הרכבים משוערים

בוסניה והרצגובינה: איברהים שחיץ', סיאד קולאשינץ, דניס חדז'קאדוניץ', אנל אחמדהודיזיץ', יוסוף גזיבגוביץ', מיראלם פיאניץ', גויקו קימירוט, ארמדין דמירוביץ', ראדה קרוניץ', אמאר דדיץ', אדין דז'קו.

אוקראינה: אנטולי טרובין, יוכים קונופליה, איליה זבארני, אולכסנדר סבטוק, ויטלי מיקולנקו, טראס סטפננקו, ויקטור ציגנקוב, גאורגי סודאקוב, אולכסנדר זינצ'נקו, מיכאילו מודריק, ארטם דובביק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully