וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הפציעה המסתורית" של הולאנד מדאיגה את סיטי לקראת הקרב מול ארסנל

מלך שערי האלופה נפצע ודידה באימון נורבגיה. רופא הנבחרת הרגיע וטוען ש"הכול בסדר", אבל במועדון מודאגים רגע לפני משחק העונה. צפו ברגע הפציעה

צפו בתקציר: ליברפול ומנצ'סטר סיטי נפרדו ב-1:1 בקרב הגדול של אנגליה/ספורט1

הליגות הגדולות באירופה מפנות השבוע את מקומן לפגרת הנבחרות והפגרה הזו בינתיים מדאיגה מאוד את פפ גווארדיולה ומנצ'סטר סיטי. ארלינג הולאנד, הכוכב הגדול של האלופה, הצטרף לנבחרת נורבגיה שלו שתפגוש למשחקי ידידות את צ'כיה וסלובקיה. הסקורר בן ה-23 הדאיג את ראשי סיטי לאחר שנטש את אימון נורבגיה בגלל "פציעה מסתורית".

הולאנד יצאה ממגרש האימונים כשהוא מדדה וכל זה קורה 11 ימים לפני שמנצ'סטר סיטי תארח את ארסנל למשחק שיכול להכריע לגבי זהות האלופה. הרופא של נבחרת נורבגיה התייחס לפציעה וטען ש"אין בעיה" איתו והוא יהיה כשיר. אלא שהולאנד פספס כבר תשעה משחקים העונה בגלל פציעות דומות ובסיטי מודאגים, למרות שנראה שהולאנד בכל מקרה ישחק עם הנבחרת שלו במשחקים הלא ממש חשובים שמצפים לה השבוע.

הפציעה של הולאנד באימון נורבגיה

ארלינג הולאנד, מנצ'סטר סיטי, מול וירג'יל ואן דייק, ליברפול. Robbie Jay Barratt - AMA, GettyImages
"העלים אותו". הולאנד מול ואן דייק/GettyImages, Robbie Jay Barratt - AMA

הולאנד אומנם מוביל את הפרמיירליג עם 18 שערים, אבל חווה ירידה ביכולת לעומת העונה שעברה. מספר 9 של סיטי שיחק 87 דקות לפני שהוחלף על ידי חוליאן אלברס במשחק הגביע מול ניוקאסל. לשם השוואה, בעונה שעברה הנורבגי הפגיז לא פחות מ-36 שערי ליגה. כרגע הוא על חצי מהכמות כשנותרו לסיטי עוד שמונה משחקי ליגה בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully