וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מילסון המריא לאנגולה. יהיה כשיר למשחק מול בני סכנין

עודכן לאחרונה: 20.3.2024 / 9:33

כוכב מכבי ת"א שהדאיג את האוהדים לא ייקח חלק במשחק נבחרתו, ישוב לחידוש האימונים בשבוע הבא ויוכל לשחק עם פתיחת הפלייאוף

מיטב הביצועים של מילסון בעונה הסדירה/ספורט1

מכבי תל אביב יצאה לחופשה מיד אחרי המשחק מול הפועל חיפה ביום ראשון בערב, כשהשחקנים ישובו להתאמן רק ביום שני הבא. חלק מהם מיהרו לנצל את ההזדמנות ויצאו לחופשות כבר למחרת משחק סיום העונה הסדירה, ואתמול (שלישי) טס לאנגולה מילסון, שהדאיג את אוהדי מכבי תל אביב כאשר התיישב על הדשא בסיום המשחק מול הפועל חיפה ופונה כשהוא מדדה מהמגרש.

הכוכב המריא לחופשה במולדתו ולא ייקח חלק במשחק הקרוב של נבחרת אנגולה. יחד עם זאת, ההערכות במכבי תל אביב הן שכאשר הקבוצה תשוב להתאמן בשבוע הבא, הוא כבר יהיה כשיר ויוכל לשחק במחזור הראשון של הפלייאוף העליון, מול בני סכנין בעוד שבוע וחצי.

ארבעה שחקנים של מכבי תל אביב נמצאים ברשימת ההמתנה של נבחרת ישראל - אושר דוידה, עידן נחמיאס, דן ביטון ואבישי כהן - ולהם נאמר שהם יכולים לטוס לחופשות, אבל שיהיו זמינית למקרה שהנבחרת תזדקק להם. דוידה טס לברצלונה ויוקפץ במידת הצורך. כזכור, לצהובים שבעה שחקנים בסגל של אלון חזן בבודפשט, כאשר רז שלמה נגרע ממנו ביום ראשון לאחר שהתברר כי הפציעה בברכו נמשכת והוא אינו כשיר.

שחקן מכבי תל אביב מילסון פצוע. דני מרון
ישוב לכר הדשא אחרי הפגרה. מילסון/דני מרון

הצהובים יצאו לפגרה במצב רוח מרומם, בטח אחרי התבוסה ביום חמישי שעבר מול אולימפיאקוס. הניצחון ביום ראשון נתן הרבה אוויר וכך כמובן גם התיקו של מכבי חיפה מול הפועל תל אביב, שהגדיל את הפער עם הכניסה לפלייאוף העליון לשבע נקודות. מוליכת ליגת העל מקווה ששחקני הנבחרת יהיו במצב רוח טוב גם כשיחזרו לקבוצה בשבוע הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully