וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יריבתה של סבאלנקה מודה: "יהיה מוזר לשחק מולה בסיטואציה הזו"

הבלארוסית תשחק בטורניר מיאמי למרות התאבדות בן זוגה קולצוב, יריבתה פאולה באדוסה הודתה: "היא חברתי הטובה ביותר, זה שוק". ברשת דווקא קטלו

דריבל, 19.3/עריכת וידאו: זיו שטיינר

המוות הטרגי והמסתורי של בן זוגה קונסטנטין קולצוב תפס את ארינה סבאלנקה על סף תחילתו של טורניר מיאמי, והטניסאית הבלארוסית החליטה להשתתף בתחרות למרות הנסיבות המטלטלות, מה שעורר מחלוקת גדולה ברשת. חלק מחובבי הטניס ביקרו את סבאלנקה על הצעד, בעוד שאחרים יצאו להגנתה והדגישו את האומץ והחוסן הנפשי שלה.

סבאלנקה בת ה-25, שהעפילה אוטומטית לסיבוב השני בטורניר המאסטרס, בו היא מדורגת שנייה, תפגוש ביום חמישי את פאולה בדוסה שנחשבת לאחת מהחברות הכי טובות שלה בסבב. אתמול היא נצפתה מתאמנת במיאמי בבגדים שחורים, במקביל להודעת המשטרה המקומית על כך שבן זוגה ככל הנראה התאבד בקפיצה ממרפסת בית המלון היוקרתי בו השתכן על מנת ללוות את סבאלנקה בתחרות.

הטניסאית הספרדייה פאולה באדוסה. רויטרס
"יהיה מוזר לשחק נגד סבאלנקה". באדוסה/רויטרס

באדוסה, הטניסאית הספרדיה, היא חברה טובה של הבלארוסית ולקראת ההתמודדות היא סיפרה על תחושותיה כשאמרה: "יהיה מוזר לשחק מולה בסיטואציה הזו. שלשום דיברתי איתה המון זמן. גם הבוקר אותו דבר. אז אני יודעת מה היא עוברת. אני מכירה את כל הסיטואציה, מה קורה. זה שוק גם בשבילי לעבור את זה כי בסוף היא החברה הכי טובה שלי ואני לא רוצה שהיא תסבול. זה מצב מאוד קשה".

אגב, המוות של בן זוגה של סבאלנקה מגיע חמש שנים אחרי מותו הפתאומי של אביה סרגיי בגיל 43 בלבד. בדומה לקולטסוב, גם אביה היה שחקן הוקי מקצועי, והספורטאית הבלארוסית דיברה לעתים קרובות על המוטיבציה שמותו של אביה נתן לה במשחק הטניס שלה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

"כולנו שמענו את החדשות, וזה נורא", אמרה לעיתונאים הטניסאית האמריקאית ג'סיקה פגולה. "כל מה שאפשר לעשות הוא להציע לה תמיכה בכל דרך שבה תבחר להתמודד עם זה. אף פעם לא יודעים איך אדם יגיב או יבחר להתאבל, כל אחד הוא שונה. אני מקווה שהיא יודעת שלמרות שכולנו בסיטואציה של יריבות, בה אנחנו מנסות לנצח אחת את השנייה, עדיין אנחנו סוג של משפחה".

ברשת, כאמור, לא כולם תמכו בהחלטה של סבאלנקה להמשיך לשחק. המבקרים לא הביעו חמלה אפילו שהבלארוסית הוכתה בטרגדיה בפעם השנייה בחייה/ בחלק מהתגובות הגדירו את החלטתה לשחק כ"מוזרה" ו"פתטית", אחרים העריכו שהיא עוד לא עיכלה את הבשורה המרה, והיו גם כאלה שטענו כי זה הופך אותה לחשודה או "זה אומר שהיא לא אהבה אותו מספיק, או בכלל".

העיתונאי בסטיאן פשאן, לעומת זאת, הזכיר: ב-2012 במונטה קרלו, נובאק ג'וקוביץ' התבשר על מות סבו ולאדו בבוקר של משחק. הוא עלה לשחק בכל זאת וניצח לזכרו. לכל אחד יש את הדרך שלו להתמודד עם אבל וכאב. עבור חלק מהאנשים, כמו ארינה סבאלנקה למשל, הדרך היא לעשות את מה שהם הכי אוהבים".

בדף הטוויטר של אתר "The Tennis Letter" גיבו: "מי שמרגיש צורך לשפוט אותה על כך שהיא משחקת, שיפסיק. תהליך האבל הרבה יותר מורכב מכל הדעות שלכם. היא ראויה לחסד בתהליך ההחלמה שלה". עוד הוסיפו ברשת: "אם היא רוצה לפרוש, תנו לה לעשות את זה בלי לשפוט אותה. ואם היא רוצה לשחק כפי שנראה שהיא תעשה, תנו לה לעשות את זה בלי לשפוט אותה. זה עד כדי כך פשוט".

העיתונאית הספרדייה אנאיס לופס כתבה: "ארינה סבאלנקה מתייצבת לאימון אחרי האובדן הטרגי של בן זוגה ואנשים מחליטים לשפוט אותה. לחלקכם יש אנושיות של אבן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully