וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם בקישור, גם בהתקפה: ההתלבטויות הכי גדולות של חזן ובניון

20.3.2024 / 8:44

ארבעה שחקנים מתחרים על שני מקומות בחוליית הקישור מול איסלנד (חמישי, 21:45), שלושה שחקנים מתחרים על שני מקומות בחלק הקדמי. בנבחרת מנסים להתרכז בכדורגל נטו, מודים שהסיכויים הם 50:50 ומקווים להשתמש ביתרון הכי גדול שיש להם על היריבה

מסיבת העיתונאים של נבחרת ישראל לקראת פלייאוף העלייה ליורו/צילום: שלומי גבאי. עריכת וידאו: ניר חן

בניגוד להערכות המוקדמות, כאילו נבחרת ישראל המריאה לבודפשט ביום שני כשההרכב כבר נקבע על ידי אלון חזן ויוסי בניון, האמת היא שהשניים מתלבטים מאוד באשר ל-11 שיפתחו מחר (חמישי, 21:45) מול איסלנד ויקבלו את ההחלטה שלהם אחרי אימון הערב, שיהיה האימון המסכם לקראת המשחק הגדול בחצי גמר פלייאוף העליה ליורו.

הנבחרת סגורה מבחינת השוער עומרי גלזר וקו ההגנה שיכלול את אלי דסה, מיגל ויטור, שון גולדברג ורוי רביבו. מקומו של דור פרץ בקישור די סגור וכך גם זה של ענאן חלאילי על הכנף הימנית. ביתר העמדות עדיין קיימות מחשבות. שתי עמדות בקישור יייתפסו על ידי שניים מתוך הארבעה: נטע לביא, אוסקר גלוך, גדי קינדה ומוחמד אבו פאני.

אשר לחלק הקדמי, שתי עמדות ייתפסו על ידי שניים מבין השלושה: ערן זהבי, דור תורג'מן וליאל עבדה. ארבעה שחקנים עדיין לא מרגישים מהאימונים שהם בוודאות פותחים, אבל קרוב לוודאי שזהבי כן יעלה בחוד ואז על כנף שמאל יצטרכו חזן ובניון להחליט בין תורג'מן ועבדה.

שחקני נבחרת ישראל. David Balogh, GettyImages
רגע האמת הגיע/GettyImages, David Balogh

הלך הרוח במחנה הישראלי בבודפשט רחוק מאוד ממה שהיה בהתכנסות הקודמת, שהיתה בסמיכות ל-7 באוקטובר וכל מה שליווה אז את הנבחרת היה המצב הקשה בארץ. הפעם הוחלט לנסות ולהוריד קצת מהעומס הרגשי שיש על השחקנים ולהתרכז כמה שיותר בכדורגל נטו. השחקנים כבר קיבלו תכנים על היריבה איסלנד וימשיכו לקבל חומר נוסף גם היום.

היום יתקיימו גם מסיבות העיתונאים - תחילה של איסלנד ובערב של ישראל. בנבחרת מרגישים שהסיכויים הם 50-50, נותנים כבוד רב ליריבה אבל יחד עם זאת, בניגוד למשחקים שהיו באחרונה, רוצים גם לראות שהשחקנים יודעים לשחק כדורגל גם כשהכדור אצלם ולהשתמש בצד הטכני, שזה אולי היתרון היחיד שיש מול נבחרת פיזית וטקטית כמו איסלנד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully