וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איסלנד מסמנת את היתרונות של ישראל, ויודעת: "זו הזדמנות מצוינת"

הרמנסון טוען כי ליריבה יש "שחקנים קשוחים", אינגסון הוסיף כי שחקניו של חזן "טכניים וחכמים", אך התחושות טובות: "זה כמו גמר"

תקציר: פורטוגל - איסלנד 0:2/ספורט1

נבחרת איסלנד משלימה את ההכנות לקראת המשחק הגורלי בו "תתארח" בבודפשט אצל נבחרת ישראל בחצי הגמר פלייאוף העליה ליורו, כאשר במשחק המקביל בוסניה תארח את אוקראינה. המנצחות ייפגשו בגמר ב-26 במרץ - אותו תארח המנצחת במפגש בין בוסניה לאוקראינה (אם האחרונה תנצח, המשחק כנראה יתקיים בגרמניה).

"אנחנו לא רחוקים מהיורו", אמר הבוקר (רביעי) יורטור הרמנסון. "למדנו היטב את היריבה, את היתרונות והחסרונות שלה, ואני מקווה ליישם. החוויה היחידה שלי נגד ישראל היתה בנבחרת הנערים, אבל עברו הרבה מים בנהר מאז. לישראל יש שחקנים קשוחים, זו נבחרת מצוינת. מבחינתנו זה גמר, אנחנו במצב מצוין".

סווריר אינגסון נשאל האם המלחמה שחווה ישראל משפיעה וטען: "אנחנו מנסים להתרכז בעצמנו, לא משנה היריבה, פשוט מנסים להביא את איסלנד לטורניר גדול. יש פה הזדמנות גדולה ובזה אנחנו מתרכזים, רק בכדורגל".

כזכור, שתי הנבחרות נפגשו פעמיים בליגת האומות, ובשני המקרים סיימו בתיקו. "ישראל טובה", טען שחקן ההגנה בן ה-30, "היא במצב די דומה לשלנו, היה לה קמפיין טוב בליגת האלופות ומוקדמות פחות טובים, אבל יש שם הרבה שחקנים טכניים וחכמים. נצטרך להיות מרוכזים, הסיכויים שלנו טובים".

שחקן נבחרת איסלנד סווריר אינגסון. רויטרס
רגע האמת. אינגסון/רויטרס

משחק המוקדמות האחרון של האיסלנדים הסתיים בהפסד 2:0 לפורטוגל, ממנו יצאו מעודדים. "פגשנו יריבה חזקה, אבל זה היה לפני הרבה זמן וחילופי מאמנים. אנחנו מרגישים יותר מוכנים כעת, המשחקים מגיעים בתזמון טוב עבורנו. זו הזדמנות גדולה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully