וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון מול יוקיץ': מפגש ענקים בטורניר הכדורסל האולימפי בפריז

נבחרת הכוכבים של ארצות הברית הוגרלה לבית עם סרביה, דרום סודאן והעולה מהטורניר הקדם אולימפי בפורטו ריקו. צרפת עם גרמניה, אוסטרליה תפגוש את קנדה

דריבל, 19.3/עריכת וידאו: זיו שטיינר

הטורניר הקדם אולימפי לקראת המשחקים האולימפיים בפריז 2024 יתקיימו רק בתחילת חודש יולי, אבל כבר הערב (שלישי) נקבעו הבתים לטורניר הכדורסל האולימפי בהשתתפות הכוכבים של ארצות, סרביה, קנדה, צרפת ואוסטרליה. סוללת הכוכבים של "נבחרת החלומות" כבר התייצבה אחרי ההשפלה באליפות העולם שהסתיימה בזכייה מדהימה של גרמניה, כשמלבד לברון ג'יימס, גם קווין דוראנט, סטף קרי, ג'ייסון טייטום, קוואי לאונרד והמצטרף הטרי, בתקווה שיהיה כשיר, ג'ואל אמביד.

שיאנית הזכיות עם 16 מדליות זהב ו-19 מדליות בסך הכל קיבלה בבית ג' את סרביה, סגנית אלופת העולם מחוזקת בניקולה יוקיץ', אלוף ה-NBA עם דנבר נאגטס, כשגם דרום סודאן והמנצחת בטורניר הקדם אולימפי בפורטו ריקו תצטרף, שם נמצאות המארחת ממרכז אמריקה, איטליה, ליטא, מקסיקו, חוף השנהב ובחריין.

בבית א' תהיה אוסטרליה יחד עם קנדה והמנצחות מטורנירי הקדם אולימפי ביוון וספרד, בעוד בבית ב' צרפת ואלופת העולם גרמניה יהיו עם יפן והמנצחת מהטורניר הקדם אולימפי בלטביה.

לברון ג'יימס נבחרת ארצות הברית. GettyImages
מדליית פרידה? לברון ג'יימס/GettyImages

הטורנירים הקדם אולימפיים

לטביה

לטביה, גאורגיה, קמרון, ברזיל, מונטנגרו, פיליפינים

יוון

יוון, סלובניה, מצרים, ניו זילנד, הרפובליקה הדומיניקנית, קרואטיה

פורטו ריקו

פורטו ריקו, איטליה, בחריין, חוף השנהב, מקסיקו

ספרד

ספרד, פינלנד, לבנון, פולין, איי הבהאמה, אנגולה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully