וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פנרבחצ'ה הביסה את ברצלונה, מונאקו ירדה למקום החמישי

שאראס נקם באקסית עם 74:88, קלאתיס מלך החטיפות בתולדות היורוליג. מילאנו הפתיעה 80:98 בנסיכות ומירוטיץ' קלע 21 נקודות. פנאתינייקוס שלישית אחרי 76:89 על הכוכב האדום

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 20.3/ספורט1

החצי השני של השבוע הכפול ביורוליג משוחק הערב (רביעי), עם ארבעה משחקים בעלי השפעה ישירה על קרבות המיקום בפלייאוף וההעפלה לפלייאין. פנרבחצ'ה של שאראס הביסה את ברצלונה ונשארה במאבק על המקום השלישי, אותו תפסה פנאתינייקוס אחרי ניצחון על הכוכב האדום בלגרד. מונאקו שוב איבדה גובה עם הפסד ביתי למילאנו שהוציא אותה מהטופ 4. ולנסיה ניצחה בתום דרמה את באיירן מינכן.

פנרבחצ'ה - ברצלונה 74:88

פחות משבועיים אחרי שהביע "אכזבה עצומה" ממנה וטען שנתנה למשפחתו "יחס רע", בהתבטאות שהוגדרה בספרד כ"הכרזת מלחמה", שרונאס יאסיקביצ'יוס סגר חשבון עם האקסית ברצלונה. ניק קלאתיס, שהגיע ב-2022 מהקבוצה הקטלאנית, בה שיחק תחת המאמן הליטאי, הפך למלך החטיפות בתולדות היורוליג אחרי שהשאיר מאחור את דימיטריס דיאמנטידיס והגיע ל-436. פנרבחצ'ה התפוצצה בפתיחה וטסה ליתרון 15:40 מהמם, כשלהפסקה ירדה בפלוס 21. האורחת, אותה הגדיר שאראס לפני המשחק כאחת הפייבוריטית לזכייה בגביע אירופה, הראתה אופי וצימקה את הפער ל-3 נקודות בלבד בפתיחת הרבע האחרון, אבל הטורקים לחצו שוב על הדוושה בדרך לניצחון שהכניס אותם לרביעייה הראשונה. ברצלונה תתנחם בכך שההפסד לא עלה לה באובדן המקום השני, בזכות התוצאה במונאקו. סקוטי ווילבקין הוביל חמישה קלעים בספרות כפולות בפנר, עם 18 נקודות, כשקלאתיס ומרקו גודוריץ' תרמו 13 כל אחד. מנגד, דריו בריסואלה סיים עם 18.

מונאקו - אולימפיה מילאנו 98:80

הקבוצה של סשה אוברדוביץ' הייתה הלוהטת ביותר ביורוליג עד הערב, אחרי שמונה ניצחונות רצופים. אלא שביום ראשון הדהימה אותה שטרסבורג כשהדיחה אותה בחצי גמר הגביע הצרפתי, וכנראה שמונאקו לא יצאה מההלם בזמן למפגש עם מילאנו שקטעה הערב רצף של שישה משחקי יורוליג ללא ניצחון, שנמשך מאז דצמבר. במקום לנצל את מעידת ברצלונה ולעקוף אותה בדרך למקום השני, הקבוצה מהנסיכות סיימה את הערב מחוץ לטופ 4. ניקולה מירוטיץ', ניקולו מלי וסטפנו טונוט הובילו בריחה של האיטלקים להפרש דו-ספרתי לפני ההפסקה, כשאחריה גדל היתרון עד ל-21 נקודות ומזה מונאקו כבר לא הייתה מסוגלת להתאושש. מירוטיץ' כיכב עם 21 נקודות ומאודו לו הוסיף 15 למילאנו, מייק ג'יימס קלע רק 10 למונאקו ונעצר על פחות מ-16 לראשונה אחרי שבעה משחקים רצופים. אלפא דיאלו הוביל את המפסידים עם 17.

הכוכב האדום בלגרד - פנאתינייקוס 89:76

נמניה נדוביץ' היה כשיר בסופו של דבר להתמודדות מול פאו, אך גם יכולת טובה שלו לא הספיקה מול האימפריה היוונית שטיפסה למקום השלישי על חשבון פנר ומונאקו. כבר מהרגע הראשון הירוקים להטו בבלגרד כשמתיאס לסור תרם 19 נקודות וקטף 6 ריבואנדים, ואליו הצטרפו קונסטנטינוס מיטוגלו עם 17 נקודות ו-9 ריבאונדים וקוסטאס סלוקאס עם 17 נקודות ו-10 אסיסטים בדרך לניצחון 19 העונה ומאבק משולש וצמוד על המקום השלישי. הכוכב עם הפסד שישי ברציפות במפעל איבדה כבר כל סיכוי להיכנס לתמונת הפלייאין.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
שחקן מילאנו ניקולה מירוטיץ'. Roberto Finizio, GettyImages
ניצחון חוץ גדול במונאקו. מירוטיץ'/GettyImages, Roberto Finizio

ולנסיה - באיירן מינכן 68:70

אחרי שפרטיזן בלגרד קיבעה את מקומה בעשירייה הראשונה, ולנסיה הצטרפה אליה עם מאזן זהה של 14 ניצחונות ו-16 הפסדים אחרי ניצחון חשוב על באיירן מינכן, שתפגוש את מכבי תל אביב בשישי, עם קטיעת רצף ההפסדים של הספרדים שעמד על ארבעה כאלה. כריס ג'ונס, אקס הצהובים, שוב היה הקלע המוביל בכתום עם 19 נקודות, כשמנגד דווין בוקר עם 16 נקודות ו-6 ריבאונדים כמעט הצליח לחזיר את הקבוצה הבווארית בשניות הסיום, אך זה לא הספיק לבאיירן שהתרחקה מהעשירייה הראשונה והמקום בפלייאין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully