וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעלו שלב? ההחלטה של ברצלונה בנוגע לעמדת המאמן

כשהכל מוכן לשלב הבא בהליך בחירת המאמן לעונה הבאה, העפלה לחצי גמר ליגת האלופות עשויה להוביל את לאפורטה לשנות כיוון

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 18.3/ספורט1

אפקט ההתפטרות של צ'אבי הורגש בבירור בברצלונה. מאז שהמאמן הודיע שבתום העונה הוא יעזוב את המועדון, הבלאוגרנה סופרים 10 משחקים ללא הפסד, בליגה צברו 20 נקודות מ-24 אפשריות ובליגת האלופות עברו את נאפולי בצורה מרשימה בדרך לרבע הגמר. לא רק השחקנים הושפעו מהחלטתו של צ'אבי, אלא גם הנהלת המועדון ובראשה הנשיא ז'ואן לאפורטה.

ב"ספורט" הקטלאני נכתב הבוקר שמקבלי ההחלטות אמנם ממשיכים לחפש מאמן חדש, כאשר המנהל הספורטיבי דקו קובע תכניות רכש ללא קשר לזהותו של מי שינחת על הקווים, אבל הבחירה שהייתה צפויה לסוף מרץ או תחילת אפריל נדחתה בשלב זה.

הסיבה היא, שלאור התאוששות הקבוצה ברמת התוצאות והיכולת בשבועות האחרונים, לאפורטה מעוניין לחכות למשחקי רבע גמר ליגת האלופות שיתקיימו באמצע אפריל. אם ברצלונה תעבור את פריז סן ז'רמן ותעפיל לחצי הגמר, הנשיא יעשה ניסיון לשכנע את צ'אבי להמשיך לעונה נוספת.

צ'אבי מאמן ברצלונה. GettyImages
ברצלונה עדיין מחכה לו. צ'אבי/GettyImages

כך או כך, מאז ההודעה של צ'אבי הספיקו בברצלונה לגבש רשימה של שלושה או ארבעה מועמדים שהביעו נכונות לחתום, כך נכתב ב"ספורט". השלב הבא בתהליך יכלול ראיונות אישיים ואחריהם החלטה סופית של לאפורטה. במקביל, דקו עושה הכל כדי להשאיר בקבוצה את ז'ואאו קאנסלו וז'ואאו פליקס ומטרת הרכש העיקרית היא החתמת קשר אחורי. האם תוצאות טובות בליגת האלופות יובילו בסופו של דבר להישארות מפתיעה של צ'אבי?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully