וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הגזמת": כשהמתעמלת אוליביה דאן הראתה את "מאחורי הקלעים"

עודכן לאחרונה: 20.3.2024 / 21:13

דווקא אחרי תחרות מוצלחת הספורטאית הפופולרית העלתה סרטון לטיק-טוק, הצופים זעמו מהמסרים המיניים: "אין בזה צורך ליבי"

המתעמלת האמריקאית אוליביה דאן/טיק-טוק, @livvy

אוליביה דאן היא אחת הספורטאיות המפורסמות בארה"ב, בזכות החשבונות הפופולריים שלה ברשתות החברתיות, כשהמתעמלת האמריקאית מעלה שלל תכנים למיליוני העוקים שלה בטיק-טוק, אינסטגרם וכו'.

לאורך השנים שלה כמתעמלת בבנבחרת ההתעמלות של אוניברסיטת LSU התחולל דיון סוער ברשת, לגבי השאלה כיצד היא מקדמת את ספורט הנשים, לאור העובדה שהעיסוק שלה בהתעמלות נזנח הצדה בזמן שהיא מעלה תמונות פרובוקטיביות שלה.

עוד בוואלה!

כוכבת ההתעמלות מהמכללות עושה מיליונים. האירוניה: אסור לה ללכת לכיתה

לכתבה המלאה

הסרטון שדאן העלתה

בסוף השבוע היא העלתה סרטונים ותמונות שלה מאחורי הקלעים אחרי תחרות התעמלות שבמהלכה רשמה כמה תרגילים מרשימים עם הנבחרת שלה וזכתה לציונים גבוהים, כולל 10 על תרגיל הקורה. מיד לאחר, עם זאת, דאן העלתה סרטון של "מאחורי הקלעים", שבו היא כהרגלה שוב הואשמה בפרובוקציות ובניסיון "למשוך תשומת לב בעזרת המיניות שלה". "הפעם הגזמת", קראו המגיבים לדאן, "אין בזה צורך".

כזכור, חייה של אוליביה דאן השתנו מקצה לקצה בעקבות ההחלטה ההיסטורית של ה-NCAA לאפשר לספורטאים להרוויח כסף מהשם, התדמית והפופולריות שלהם (NIL). עד 2021, לספורטאים מהמכללות אסור היה להרוויח כסף. אחרי השינוי, המתעמלת המפורסמת מ-LSU היא כבר כוכבת, בת 20 בלבד, שהיא כיום האתלטית בעלת השכר הגבוה ביותר ב-NCAA.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully