וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכבת ההתעמלות מהמכללות עושה מיליונים. האירוניה: אסור לה ללכת לכיתה

26.7.2023 / 0:08

אוליביה דאן הפכה למכונת כסף אחרי שינוי החוקים באוניברסיטאות, אבל כעת היא חושפת: אני כבר לא יכולה ללמוד בכיתה בגלל "שיקולי ביטחון"

המתעמלת האמריקאית אוליביה דאן/@livvydunne

חייה של אוליביה דאן השתנו מקצה לקצה בעקבות ההחלטה ההיסטורית של ה-NCAA לאפשר לספורטאים להרוויח כסף מהשם, התדמית והפופולריות שלהם (NIL). עד 2021, לספורטאים מהמכללות אסור היה להרוויח כסף. אחרי השינוי, המתעמלת המפורסמת מ-LSU היא כבר כוכבת, בת 20 בלבד, שהיא כיום האתלטית בעלת השכר הגבוה ביותר ב-NCAA. האירוניה היא שאולי דאן מרוויחה מיליוני דולרים בשנה - אבל היא כבר לא משתתפת בשיעורים באופן אישי מ"סיבות בטיחותיות".

"היו כמה הפחדות בעבר, ואני רק רוצה להיות זהירה ככל האפשר", סיפרה דאן בריאיון ב"Elle", והודתה שהיא כבר לא הולכת לכיתה בקמפוס. "אני לא רוצה שאנשים ידעו את לוח הזמנים היומי שלי ואיפה אני נמצאת".

המתעמלת האמריקאית אוליביה דאן. Stew Milne, GettyImages
"אני לא יכולה לעזור באיך שאני נראית". דאן/GettyImages, Stew Milne
אוליביה דאן, "ספורטס אילוסטרייטד". GettyImages
כיכבה במגזין בגדי הים. דאן בספורטס אילוסטרייטד/GettyImages
מעריצים של אוליביה דאן. Alex Goodlett, GettyImages
המעריצים מגזימים, היא לא מסתובבת בקמפוס. דאן/GettyImages, Alex Goodlett
המתעמלת האמריקאית אוליביה דאן. אינסטגרם, livvydunne, אתר רשמי
לא רק התעמלות. האינסטוש והטיקטוק של דאן/אתר רשמי, אינסטגרם, livvydunne

דאן - שיש לה 11.9 מיליון עוקבים בטיקטוק ובאינסטגרם - נזהרת כשהיא מסתובבת בקמפוס, שם סטודנטים פונים אליה לעתים קרובות ומבקשים להצטלם איתה. לדבריה, היא כרגע רווקה, אבל רוצה לשמור על החלק זה בחייה פרטי.

זאת לא פעם ראשונה שהיא מספרת על בעיות ופחדים בנוגע לביטחון האישי שלה. בעבר סיפרה שקיבלה ברשתות החברתיות מסרים מאיימים ו"זה קצת מדאיג".

זה הגיע רק שבועיים אחרי שדאן עלה לכותרות כשקהל עצום של גברים צרחו לעברה וחיכו לה בסיום תחרות התעמלות. משטרה החלה להופיע בתחרויות התעמלות, ואמצעי אבטחה חדשים נעשו.

"זו לא אחריות של בחורה איך גבר מסתכל עליה או איך הוא מתנהג, במיוחד כשאת עושה את הספורט שלך ואלו הם המדים שלך", אמרה. "אני לא יכולה לעזור באיך שאני נראית, ואני הולכת לפרסם את מה שאני מרגישה איתו בנוח. קשה להתמודד עם זה לפעמים, בהחלט, כי אני רק סטודנטית בת 20. אני חושבת שאנשים שוכחים את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully