וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הסערה שיצר מסי בהונג קונג: האוהדים יזכו לפיצוי כספי

הפרעוש נעדר ממשחק הראווה והאוהדים שהשתוללו איימו לתבוע, המארגנים החליטו להחזיר כ-7 מיליון דולר בעקבות הפארסה. כל הפרטים

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 18.3/ספורט1

כחודש וחצי אחרי שהתחוללה סערה במזרח הרחוק בעקבות היעדרותו של ליאונל מסי ממשחק הראווה של אינטר מיאמי בהונג קונג, הבוקר (שלישי) נודע כי המארגנים החליטו להחזיר לעשרות אלפי הצופים שהתייצבו למשחק כ-50 אחוז ממחיר הכרטיס.

כזכור, אינטר מיאמי הסתירה את פציעתו של מסי עד הרגע האחרון בעקבות החשש שעשרות אלפים יבקשו החזר כספי - וגם לא הוסיפה למצב העובדה שהוא כן שותף במשחק ידידות ביפן מספר ימים לפני כן. בזמנו בהונג קונג אף טענו לקונספירציות משוגעות ובעיתון "גלובל טיימס" שנחשב לאחד הגדולים והמשפיעים, העלו השערה שהסיבה להיעדרותו דווקא מהמשחק בהונג קונג היא ניסיון לפגוע במוניטין שלה: "תאוריה אחת היא שמסי לא שיחק בגלל מניעים פוליטיים, שכן הונג קונג רצתה לעורר את הכלכלה עם הבאתו לשחק בעיר והוא בחר להשפיל אותה. זו לא השערה שניתן לשלול". על פי הפרסומים בשעתו, אפילו בממשלת הונג קונג ביקשו הסברים על היעדרות מסי וקיבלו הבטחות על משחק עתידי שייערך כפיצוי.

ליאונל מסי, שחקן אינטר מיאמי. GettyImages
רק במחצית נודע סופית שלא ישחק. מסי/GettyImages

בכל אופן, הצופים הזועמים שאיימו בתביעה, התבשרו עתה על החזר של 50 אחוז ממחיר הכרטיס כתוצאה מעוגמת הנפש שחוו לדבריהם. מסי עצמו אף העלה סרטון התנצלות בפי הקהל בהונג קונג ועדכן כי נעדר רק בעקבות פציעה שמנעה את השתתפותו.

במשחק עצמו יושבי האצטדיון הגיבו בבוז צורם כתוצאה מהיעדרות "הפרעוש", שלמעשה רק בשבילו רכשו כרטיסים כ-38 אלף צופים ועל היעדרותו הרשמית והסופית התבשרו רק במחצית. מדובר בפיצויים בסך 7 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully