וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך לשנה שמינית: מכבי תל אביב תאריך חוזה לדוידזאדה

עודכן לאחרונה: 19.3.2024 / 19:44

המגן זוכה להערכה על תרומתו המקצועית והחברתית, הצהובים יממשו את החוזה איתו. וגם: מלבד השבעה שעם הנבחרת, שחקני המוליכה יצאו לחופשה, כולל הארבעה שצריכים להיות "בהיכון" להקפצה

תקציר: מכבי תל אביב - הפועל חיפה 1:3/ספורט1

מכבי תל אביב תממש את החוזה שיש לה עם אופיר דוידזאדה לעונה הבאה. המגן השמאלי שנמצא עם נבחרת ישראל בהונגריה לקראת המשחק מול איסלנד מחרתיים, חתם בתחילת העונה על חוזה לעונה אחת עם אופציה של מכבי תל אביב להאריך את ההסכם בעונה נוספת. אף שדוידזאדה הפך למגן השני אחרי רוי רביבו, במכבי תל אביב מאוד מרוצים מהעונה שהוא עושה, כאשר גם המשחק שלשום מול הפועל חיפה בו פתח בהרכב, שהיה בצומת קריטי של המועדון, נתן לו נקודות זכות.

אופיר דוידזאדה שחקן מכבי תל אביב בחימום. אריאל שלום
תמיד נותן את כולו. דוידזאדה/אריאל שלום
אופיר דוידזאדה נבחרת ישראל. אודי ציטיאט
גם בנבחרת יודעים להעריך. דוידזאדה/אודי ציטיאט

האזינו ליניב טוכמן על מצבה של מכבי תל אביב

דוידזאדה גם היה זה שנבחר ביום שבת לדבר עם התקשורת במסיבת העיתונאים, יומיים אחרי התבוסה לאולימפיאקוס, ובקרית שלום מאוד מעריכים את התרומה המקצועית והחברתית שלו.

החוזה עליו חתום כעת דוידזאדה אינו בין הגבוהים בקבוצה וגם האופציה אינה שונה, כך שמבחינת מכבי תל אביב המגן השמאלי אמור להיכנס בעונה הבאה לשנתו השמינית במועדון ואין יותר טוב מהנתון הזה, להמחיש את הסיפוק מכך שדוידזאדה הוא חלק מסגל הקבוצה.

עוד בוואלה!

ויש גם לא מעט הפתעות: מספרי העונה הסדירה בליגת העל

לכתבה המלאה

בעוד ששבעה שחקנים מסגל הקבוצה עם הנבחרת בבודפשט, כל היתר יצאו אתמול לחופשה בת שבעה ימים. ארבעת השחקנים שנמצאים ברשימת ההמתנה, אושר דוידה, דן ביטון, עידן נחמיאס ואבישי כהן, הורשו לטוס לחופשות אך נאמר להם להיות בהיכון למקרה שהנבחרת תצטרך אותם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully