וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכסנדר פשיץ' על השעייתו מפרנצווארוש: "התעייפתי מהסיפורים"

אקס מכבי תל אביב וחברו של אבו פאני לקבוצה, התראיין בסרביה והסביר את הגרסה שלו לכך שנגרע מהסגל ולפרסומים בהונגריה על עימות מכוער

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 18.3/ספורט1

החלוץ הסרבי אלכסנדר פשיץ', אקס מכבי תל אביב וחברו של מוחמד אבו פאני בפרנצווארוש, לא נכלל בסגל בתיקו המהאכזב של הקבוצה אתמול (ראשון) נגד פושקש אקדמיה בעקבות הפרת משמעת. יממה לאחר מכן, בהונגריה נחשף שהסיבה להדחתו היא עימות בינו לבין קפטן הקבוצה, השוער דנש דיבוס.

בהודעה הרשמית שמסרה פרנצווארוש, היא הודתה שעבירת משמעת הובילה לגריעתו של פשיץ' מהסגל של המאמן דיאן סטנקוביץ' ושהעונש אינו קצוב בזמן, ובכך - גם אם לא במכוון - השאירה פתח להשעייה ארוכה מהרגיל ואולי במידה מסוימת הובילה לחרושת שמועות על כך שעל הפרק פרידה מהחלוץ בן ה-31 שהבקיע העונה 12 שערים ובישל עוד 6 ב-29 משחקים בכל המסגרות.

אלכסנדר פשיץ', חלוץ פרנצווארוש. GettyImages
פשיץ' בימים טובים יותר. "אחזור ביום רביעי"/GettyImages

מספר שעות לאחר הודעת פרנצווארוש, פשיץ' שנמצא בסרביה לאור היציאה לפגרת נבחרות, התראיין לתקשורת המקומית ואמר: "זה שטויות, אני אומר לכם שלא קרה כלום.

"אני בבלגרד עד יום רביעי כי יש לנו שלושה ימי חופשה והחל מיום חמישי שוב אהיה זמין לרשות הצוות המקצועי והקבוצה. המצב הוא בכלל לא כמו שהתקשורת מציגה אותו, היה ויכוח קטן עם השוער, אבל זה לא שונה משום דבר שקורה בכל הקבוצות בעולם מדי יום, אירוע שקורה בכל חדר הלבשה והוא נורמלי לחלוטין. זו האמת, כבר התעייפתי מכל הסיפורים", הבהיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully