וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת הכדוריד חזרה מפגרה, משחקי הבית העליון יתחדשו ביום שישי

המחזור ה-10 בבית התחתון הוקדם ואחרי משחקי הנבחרת הליגה התחדשה עם ניצחונות של בני הרצליה על אס"א ת"א, קרית אונו על נס ציונה ותיקו בין הפועל ר"ג שכבר נקבעה ירידתה לליגת המשנה לבין קרית מוצקין

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 18.3/ספורט1

ליגת ווינר בכדוריד שבה מפגרת הנבחרת עם שלושה משחקים שהתקיימו הערב (שני) במסגרת המחזור ה-10 בבית התחתון: בני הרצליה ניצחה 30:36 באוניברסיטה את אס"א תל אביב, הפועל קרית אונו גברה על נס ציונה 24:30 ועקפה אותה בדירוג והפועל רמת גן ומכבי קרית מוצקין נפרדו בשוויון 30:30.

כידוע, זהות היורדת כבר נקבעה במחזור הקודם ותהיה זו הפועל רמת גן שתרד הליגה הלאומית, והפנים הם לעבר יום שישי עם חזרת הבית העליון ליישורת האחרונה שתיקבע את תמונת הפליאוף ומפגשי חצי הגמר.

מכבי ראשון לציון האלופה מול המוליכה א.ס. רמת השרון. גלעד בוניס, אתר רשמי
מפגש בין הראשונה לשנייה בטבלה ביום שישי/אתר רשמי, גלעד בוניס

משחקי יום שישי יהיו מאוד משמעותיים במאבק על הכניסה והדירוג ברביעייה המובילה שיקבע את הסדרות: המוליכה א.ס רמת השרון (31 נק') תתארח ביום שישי (15:20) אצל האלופה והשנייה בטבלה מכבי ראשל"צ (27 נק'). ניצחון של רמת השרון יבטיח לה רשמית את המקום הראשון. ניצחון של הצהובים - יקטין את הפער בין השתיים לשתי נקודות, ויפתח את המאבק, בכל סיטואציה של שיוויון נקודות בין השתיים, היחס הישיר יהיה לזכות רמת השרון בזכות שני הניצחונות שהשיגה.

השלישית בדירוג הפועל ראשל"צ (24 נק') תארח את מכבי ת"א השישית, ואם מכבי ראשל"צ תמעד והאדומים ינצחו - גם המאבק על המקום השני ייפתח. עיקר המאבק כרגע מתרכז על הכרטיס הרביעי, בעיקר בין חולון (22 נק') לבין הפועל אשדוד (20 נק'). אשדוד תארח את חולון. ניצחון יחזיר את אשדוד למקום הרביעי, ויעניק לה יתרון יחס ישיר (שני משחקים קודמים הסתיימו על חודו של שער, בניצחון לכל קבוצה). ניצחון של חולון - יסגור כמעט סופית את הרביעייה שתמשיך לפליאוף.

  • עוד באותו נושא:
  • כדוריד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully