וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"החתמה בסגנון רונאלדו": ריאל מדריד בונה על שחקן מנצ'סטר יונייטד

פלורנטינו פרס סימן את אלחנדרו גרנאצ'ו ומתכוון לפעול לצרפו לבלאנקוס "בטקטיקה שהשתמש להחתמת CR7 בזמנו". הארגנטינאי יגיע רק בקיץ 2025?

משחק השנה? צפו בתקציר: מנצ'סטר יונייטד ניצחה את ליברפול 3:4 ברבע גמר הגביע, אחרי מהפך מטורף בהארכה/ספורט1

אלחנדרו גרנאצ'ו הצטרף לאקדמיה של מנצ'סטר יונייטד ב-2020 מאתלטיקו מדריד, ואחרי שעלה לקבוצה הבוגרת ביולי 2022, הפך במהרה לשחקן רוטציה חשוב אצל השדים האדומים. כיום, הארגנטינאי בן ה-19 כבר תפס מקום קבע בהרכב של אריק טן האח עם 38 הופעות העונה בכל המסגרות, 7 שערים ו-4 בישולים שהעניקו לו גם הארכת חוזה עד 2028.

הבטחת השארתו של גרנאצ'ו במועדון ממנצ'סטר נבע בעיקר מהרצון להרחיק קבוצות אחרות מהיהלום הארגנטינאי שמשך מהעונה שעברה עניין רב ברחבי אירופה. אחת המתעניינות היא ריאל מדריד, וכעת בתקשורת בבירת ספרד טוענים שפלורנטינו פרס, נשיא הקבוצה, "ייפעל בצורה דומה להחתמת כריסטיאנו רונאלדו".

כזכור, CR7 הצטרף מיונייטד לריאל בקיץ של 2008 והפך לגדול שחקני הבלאנקוס בכל הזמנים. פרס, לפי הדיווח בספרד, מתכנן להתחיל את התקשורת מול גרנאצ'ו ונציגיו בצורה דומה לאיך שפעל בהחתמתו של רונאלדו. קודם לכן, בביקור של ריאל במנצ'סטר ברבע הגמר ליגת האלופות מול מנצ'סטר סיטי, נשיא המועדון מתכנן לפגוש את הארגנטינאי. לאחר מכן, כבר יחלו לעבוד על החתמתו שעשויה להתרחש רק בקיץ של 2025, על מנת להעניק לו עוד זמן משחק שלא בטוח יוכל לקבל בריאל בעונתו הראשונה.

פלורנטינו פרס נשיא ריאל מדריד. רויטרס
שם את גרנאצ'ו כמטרה עיקרית. פלורנטינו פרס/רויטרס

ב-74 הופעות במדי מנצ'סטר יונייטד, שחקן הכנף הארגנטינאי כבש בסך הכל 12 שערים ובישל 9 נוספים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully