וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולן גוט חתם באליצור נתניה, טראוויס ווריק בעירוני נהריה

קבוצות הלאומית מתחמשות לקראת סיום העונה: אחרי ששיחק עד כה באורוגוואי, מצטרף הגארד (29, 1.95) לקבוצה מעיר היהלומים. המתאזרח הוותיק חתם בקבוצה מעין שרה

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 18.3/ספורט1

גולן גוט חוזר לכדורסל הישראלי ולראשונה לליגה הלאומית. הגארד/פורוורד בן ה-29 חתם היום (שני) באליצור נתניה, אותה ינסה להוביל בחזרה לליגת העל. גוט שהעביר את רוב הקריירה שלו בעירוני נס ציונה בליגת העל, בחר הקיץ לצאת לשחק באורוגוואי כשבמקביל הוא מקבל דרכון מקומי ומשחק בנבחרת. הוא כעת חזר לישראל כדי לנסות לעזור לאליצור נתניה לחזור לליגת העל אחרי למעלה מעשור.

"אנו שמחים לקבל את גולן גוט אלינו", אמר יו"ר המועדון אבידן נגר, "לגולן היו מס הצעות מליגת העל ובחר בנתניה, זה אומר הרבה על הדרך שהמועדון עושה ביחד עם שילוב של צעירים. הצירוף של גולן יתרום מהנסיון שלו לשחקני הקבוצה ובטוח שיוסיף ריגוש לאוהדים". גוט (29, 1.95) שמזוהה בעיקר עם עירוני נס ציונה שבמדיה שיחק כמעט לכל אורך הקריירה, עזב את הכתומים בטרייד להפועל גלבוע/גליל באמצע העונה שעברה. בנוסף שיחק במכבי ראשון לציון והפועל תל אביב.

גולן גוט, שחקן אליצור נתניה. אליצור נתניה, אתר רשמי
גולן גוט, שחקן אליצור נתניה/אתר רשמי, אליצור נתניה

במקביל, עירוני נהריה צירפה את טראוויס ווריק שלא שיחק במשך שנה וחצי בשל פציעה. ווריק היה חתום בתחילת העונה שעברה בהפועל תל אביב. ווריק בן ה-32 ינסה לעזור לקבוצה הצפונית להתאושש אחרי עונה לא פשוטה עד כה. אני שמח ומתרגש לחזור לשחק בנהריה ומחכה כבר לפגוש את קהל האוהדים ולנסות לעזור לקבוצה להגיע למקומות אליהם היא שייכת", אמר ווריק אחרי החתימה.

  • עוד באותו נושא:
  • גולן גוט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully