וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל פיצויים בסך 20 מיליון יורו: החלטת יובנטוס לגבי אלגרי

המאמן שחזר לקדנציה שנייה ב-2021 לא יפוטר חרף קריסתה של הגברת הזקנה, אבל הכוונה היא להיפרד ממנו בתום העונה - בכפוף למו"מ בעקבות חוזהו היקר

תקציר: נאפולי - יובנטוס 1:2/ספורט1

יובנטוס הצליחה לקרוא תיגר על אינטר ולהיאבק איתה על תואר האלופה החדשה באיטליה במשך מספר שבועות, אבל הקריסה הגדולה שהחלה בינואר ונמשכת עד עתה - הגברת הזקנה ניצחה רק שלושה משחקים מעשרת האחרונים בליגה והידרדרה למקום השלישי - חיסלו את סיכוייה לזכות באליפות ראשונה מאז 2020 וכנראה שגם את סיכוייו של המאמן מסימיליאנו אלגרי להמשיך לעונה נוספת, אם כי שכרו הגבוה עלול לטרפד את השינוי בתום העונה.

כזכור, אלגרי חזר ליובנטוס בקיץ 2021 לאחר פיטורי אנדראה פירלו וחתם עד 2025 בתקווה להצעיד את הקבוצה לתארים כפי שעשה בעשור הקודם, אז זכתה איתו יובנטוס בחמש אליפויות רצופות ובארבעה דאבלים, אולם הוא לא מצליח להחזיר אותה לטופ של הכדורגל העולמי והעונה הקבוצה כלל לא השתתפה במפעלים האירופיים לראשונה מאז 2011/12. עם זאת, הוחלט מסיבות כלכליות שהעונה הוא בכל מקרה לא יפוטר, אלא יעזוב בתום העונה בתקווה שהדבר יתאפשר.

מאמן יובנטוס מסימיליאנו אלגרי. Emmanuele Ciancaglini/Ciancaphoto Studio, GettyImages
החוזה שלו יציל אותו מפרידה? אלגרי/GettyImages, Emmanuele Ciancaglini/Ciancaphoto Studio

לפי הדיווחים באיטליה, באתרים ובעיתונים הנחשבים דוגמת "גאזטה דלו ספורט", "טוטוספורט" ואחרים, ראשי הביאנקונרי הגיעו להבנה שהקבוצה צריכה לצאת לדרך חדשה ומכאן שעליה לבצע ריענון גם על הקווים. עם זאת, פרידה מאלגרי בסיום העונה תיעשה בתנאי שהצדדים יגיעו להבנות, כי יובנטוס תתקשה לשלם לאלגרי ולצוותו פיצויים בסך 20 מיליון יורו על התרת החוזה עונה לפני סיומו.

באופן רשמי ובניגוד מוחלט לדיווחים, כריסטיאנו ג'יונטולי, המנהל המקצועי שמונה בקיץ האחרון, הצהיר שאלגרי נמצא תחת חוזה וימשיך עד 2025 לכל הפחות, אולם הוא זה שדוחף יותר מכל למנות מאמן חדש לעונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully