וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל נחתה בבודפשט. ההרכב למפגש עם איסלנד די מגובש

18.3.2024 / 17:18

אלון חזן ושחקניו יערכו הערב אימון ראשון בבירת הונגריה, אבל מסתמן שישנה רק התלבטות או שתיים בכל הנוגע ל-11 שיעלו ביום חמישי במשחק הקריטי בחצי גמר הפלייאוף

מסיבת העיתונאים של נבחרת ישראל לקראת פלייאוף העלייה ליורו/צילום: שלומי גבאי. עריכת וידאו: ניר חן

נבחרת ישראל תקיים הערב (שני) את האימון הראשון שלה בבודפשט לקראת המפגש עם איסלנד בחצי גמר פלייאוף היורו. משחק הבית של ישראל יהיה ביום חמישי בבירת הונגריה והנבחרת תקווה לניצחון שיעלה אותה למשחק הגמר ביום שלישי הבא מול המנצחת בין בוסניה לאוקראינה. השתיים תיפגשנה בעיר הבוסנית זניצה, כאשר אוקראינה היא הפייבוריטית. אם אוקראינה אכן תנצח בבוסניה, היא תארח את משחק הגמר על הכרטיס ליורו בוורוצלאב שבפולין.

הנבחרת טסה בצהריים מישראל, כאשר הליגיונרים הצטרפו בטיסות מהמדינות בהן הם משחקים. הערב באימון יתאמנו בעיקר אלה שלא שיחקו אתמול, בעוד מי ששיחק יערוך טיפולים וינוח, כך שרק מחר יעביר אלון חזן אימון בסגל מלא של 24 שחקנים.

ליאל עבדה נבחרת ישראל. אודי ציטיאט
מתחרה עם דור תורג'מן על כנף שמאל. ליאל עבדה/אודי ציטיאט

אף שיש עוד אימונים לפני יוסי בניון ואלון חזן, די ברור כי יש שחקנים שמקומם מובטח ב-11. בשער יפתח עמרי גלזר. חוליית ההגנה תורכב מאלי דסה, מיגל ויטור, שון גולדברג ורוי רביבו. בקישור ישחקו קרוב לוודאי דור פרץ, נטע לביא ואוסקר גלוך ובהתקפה ענאן חלאילי בימין, ערן זהבי בחוד ובכנף השמאלית התחרות פתוחה בין דור תורג'מן לליאל עבדה. יתכן בכל זאת שינוי אחד בקישור אם בניון וחזן יחליטו שיש מקום להרכיב ב-11 את מוחמד אבו פאני ואז אחד הקשרים ייצא.

"מאוד חשוב מי יפתח, אבל גם מאוד חשוב מי ייכנס ומה יהיו החילופים, לכן כל השחקנים צריכים להיות במוכנות מלאה, כי במשחקים האלה יש הרבה שינויים תוך כדי", אמרו בנבחרת עם ההגעה לבודפשט אחר הצהריים.

כאלף אוהדי הנבחרת, חלק מהארץ וחלק מרחבי אירופה, יעודדו ביום חמישי מהיציע בבודפשט. "אנחנו רק ביום הראשון של ההתכנסות, אבל יש כבר התרגשות", סיכמו בנבחרת לקראת האימון הראשון הערב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully