וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק בישראל: נוטינגהאם פורסט נענשה בהפחתת ארבע נקודות בפועל

הקבוצה של נונו אספיריטו סנטו נענשה בחומרה על עבירות כלכליות ובעקבות המצב ירדה מתחת לקו האדום בפרמיירליג

תקציר: לוטון - נוטינגהאם פורסט 1:1/ספורט1

לכל אורך העונה האחרונה ובייחוד בשבועות האחרונים, אנחנו נאלצים לדווח ולהתעסק יותר מדי פעמים בהפחתת נקודות בעקבות עונשי בית הדין. באופן דיי מפתיע ואמנם מסיבות שונות, כך המצב גם באנגליה. אחרי שלאברטון הופחתו 10 נקודות בפועל ולאחרונה הוחזרו ארבע, היום (שני) נודע שהקבוצה השנייה שממאזנה הופחתו נקודות בפועל היא נוטינגהאם פורסט - שיורדת כעת אל מתחת לקו האדום בטבלה בעקבות הפחתת ארבע נקודות ממאזנה.

עונש הפחתת 10 הנקודות שאברטון ספגה בנובמבר היה המחמיר ביותר בתולדות הפרמיירליג והגיע בעקבות הפרה של חוקי הפרמיירליג ועבירות כלכליות. אמנם ארבע נקודות הוחזרו לה מאז, אבל היא עלולה לספוג הפחתת נקודות נוספת בקרוב בעקבות העמדה נוספת לדין על עבירות כלכליות שביצעה.

נונו אספיריטו סנטו, מאמן נוטינגהאם פורסט. רויטרס
מתחת לקו האדום בעקבות העונש. המנג'ר נונו אספיריטו סנטו/רויטרס

נוטינגהאם פורסט דיווחה על הפסדים של 45.6 מיליון ליש"ט בעונת 2021/22 ושל 15.5 מיליון ליש"ט בעונה שעברה, יחד עם משכורות עתק ששולמו בניגוד לחוקי הליגה. במצב הקיים, אחרי הורדת הנקודות, נוטינגהאם במקום ה-18 עם 21 נקודות במאזנה, כך שהיא מתחת לקו האדום ומי שעלתה מעל הקו בשל כך היא לוטון שלזכותה 22 נקודות. אברטון, אגב, עם 25 נקודות, כך שהפחתת נקודות נוספת, אם תהיה כזו, עלולה להוריד גם אותה בחזרה אל מתחת לקו - ואולי להציל את נוטינגהאם פורסט.

רבים תהו בענישה הראשונה של אברטון כיצד קבוצות פאר כמו צ'לסי ומנצ'סטר סיטי, שבזבזו סכומי עתק בשנים האחרונות, בעיקר הבלוז תחת בעלותו של טוד בולי, אינן נענשו. נגד אלופת הפרמיירליג ואלופת אירופה ישנם 115 אישומים על הפרות כללים פיננסים, כשגם נגד המועדון הלונדוני המקרה דומה עם פחות אישומים, אך לפי הדיווח המקרה של סיטי מורכב יותר ועלול לקחת זמן רב לחקור, בעוד צ'לסי הצליחה לאזן בשנה האחרונה את ההכנסות מול ההוצאות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully