וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקלות, בנוחות ובלי ידיים: נעלי ספורט חדשות לסקצ'רס

המותג סקצ'רס משיק קולקציית נעליים לילדים עם הטכנולוגיה הפופולארית של המותג- slip ins, המאפשרת לנעול נעליים בלי שימוש בידיים. וגם: קולקציית האביב בגוון ניוד

סקצ'רס סליפ אין לילדים. יחצ,
סקצ'רס סליפ אין לילדים/יחצ

מותג הספורט והלייף סטייל הבינלאומי SKECHERS משיק: קולקציית נעלי ילדים עם טכנולוגיית slip-ins במגוון סגנונות, צבעים ועיצובים לבנים ולבנות. הטכנולוגיה המוכרת של סקצ'רס עוזרת לילדים לנעול את הנעל ללא שימוש בידיים כלל ומקלה בפעולה הפשוטה והיומיומית של נעילת נעליים.

בנוסף, הנעליים עם אורות מהבהבים בכל צעד כמו שהילדים אוהבים.

הקולקציה מתאפיינת בשילוב אלמנטים וטכנולוגיות שהופכים את הנעליים קלות לנעילה, נעלי הסליפ אין ללא שרוכים עם טכנולוגיית ה-TOUCHLESS FIT שמאפשרת לרגל להחליק במהירות ובקלות לתוך הנעל בלי שצריך להשתמש בידיים כלל.

הנעלים מצוידות בשרוכי בנג'י נמתחים וסגירת סקוצ'ים על מנת להקל על הילדים בנעילת נעליים עצמאית ולהקל על ההורים בארגון הילדים בבוקר, טכנולוגיית ה-memory foam זוכרת את תצורת כף הרגל ובכך מקנה נוחות והליכה חופשית ללא מאמץ תוך כדי שמירה על כפות הרגליים לאורך כל היום.

מידות: 21-35. טווח מחירים: 129.9-279.9 שקל. ניתן להשיג ברשת חנויות סקצ'רס, באתר או בחנויות המובחרות

הנעליים החדשות בגוון ניוד. יחצ,
הנעליים החדשות בגוון ניוד/יחצ

סקצ'רס משיקה לאביב קיץ 24 את הטרנד הלוהט לנשים: סניקרס בגוון ניוד, מעוצב בסגנון אורבאני, נקי ומדויק, מתאים לכל לוק ומשדרג אותו ללוק טרנדי, עכשווי ומדליק.

קולקציית אונו פופולארית מאוד והפכה לבסט סלר עולמי, היא משלבת אופנה וטרנדים לצד נוחות בלתי מתפשרת. נעלי אונו בעלות סוליה בטכנולוגיה Skech-Air - עם כרית אוויר גלויה המספקת גובה ותמיכה ויציבות לכף הרגל, ורפידת Air-Cooled Memory Foam® - טכנולוגיה ייחודית הזוכרת את תצורת כף הרגל , מתאימה את עצמה אליה וכן שומרת על אוורור הרגל לאורך כל היום.

מחיר: 349.90 שקל, להשיג ברשת חנויות SKECHERS ובאתר.

  • עוד באותו נושא:
  • סקצ'רס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully