וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרכוס זגראוסקי חתם בעירוני נס ציונה: "מחכה לתרום"

18.3.2024 / 9:18

הרכז האמריקאי (1.85, 25) הצטרף מקרמונה האיטלקית, שם רשם 10.4 נקודות, 2.3 אסיסטים ו-42% לשלוש בממוצע למשחק. חסין: "חיפשנו שחקן שיעזור לנו לרווח את המשחק"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 17.3/ספורט1

עירוני נס ציונה הודיעה הבוקר (שני) על החתמתו של הרכז האמריקאי מרכוס זגראוסקי להמשך עונת 2023/24. זגראוסקי (25, 1.85) מגיע לכתומים אחרי שפתח את העונה בליגה האיטלקית במדי קרמונה.

זגראוסקי החל את הקריירה במכללת קרייטון, בה שיחק במשך שלוש עונות והגיע עמה עד לשלב הסוויט 16 (שמינית הגמר) של טורניר ה-NCAA. בעונתו האחרונה העמיד ממוצעים של 15.8 נקודות ו-4.6 אסיסטים למשחק ב-42.1% מחוץ לקשת השלוש. הוא נבחר בסיבוב השני של דראפט ה-NBA על ידי ברוקלין נטס במקום ה-49, אך לא זכה לשחק במדיה. הוא שיחק במשך שתי עונות בג'י-ליג במדי לונג איילנד ואוסטין, כאשר בתחילת העונה הנוכחית כאמור שיחק לראשונה באירופה במדי קרמונה האיטלקית.

העונה שיחק 21 משחקים באיטליה בהם העמיד ממוצעים של 10.4 נקודות ו-2.3 אסיסטים ב-21.9 דקות למשחק, כולל 42.2% לשלוש. משחק השיא שלו העונה היה במחזור החמישי - בו קלע 25 נקודות, חילק 5 אסיסטים ונבחר לשחקן המחזור בליגה האיטלקית.

מאמן עירוני נס ציונה אלעד חסין. דני מרון
התחזק בגארד. אלעד חסין/דני מרון

זגראוסקי מגיע ממשפחת כדרוסל ענפה, ובין היתר הוא אחיו למחצה של שחקן ה-NBA לשעבר מייקל קרטר-וויליאמס, שזכה בעבר בתואר רוקי השנה בליגה הטובה בעולם ב-2013.

מאמן נס ציונה אלעד חסין: "אנחנו שמחים שמרכוס מצטרף אלינו. חיפשנו בשבועות האחרונים שחקן שיעזור לנו לרווח את המשחק לקראת הישורת האחרונה של הליגה והמשחקים החשובים שלפנינו, ונעזור לו להיכנס יחד איתנו לקצב כמה שיותר מהר".

זגראוסקי: "אני מתרגש מאד להצטרף לעירוני, לשחק חזק ולנצח משחקים. שמעתי שיש השנה קבוצה נהדרת של שחקנים ואני מחכה לתרום להם. אני מקווה לפגוש את האוהדים שלנו ולחוות את כל האהבה והתמיכה שלהם מקרוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully