וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קארצב: "מגיע ליוריס לשחק לפניי. מבין למה אני לא בנבחרת"

18.3.2024 / 10:00

הטלטלה אחרי חמישי ("לא מחפשים אשמים"), המבחן שצלחו ("לא מתרגשים מפיגור"), המאבק החיובי על ההרכב והתקווה לחזור לנבחרת. אחרי הופעה טובה, קשר מכבי ת"א אופטימי וחושף את השיחה עם זהבי בעקבות הריאיון שסיבך אותו: "הרגשתי רע, הוא הבין אותי"

תקציר: מכבי תל אביב - הפועל חיפה 1:3/ספורט1

הרבה לבטים היו לרובי קין לפני המשחק אמש (ראשון). מכבי תל אביב חזרה אחרי התבוסה, השחקנים היו עייפים אחרי 120 דקות בסרביה מול אולימפיאקוס. האירי החליף לבסוף יותר ממחצית ההרכב והציב את עדן קארצב במקום יוריס ואן אובריים. קארצב, שהיה בתקופה אישית מורכבת, החזיר עם המשחק הכי טוב שלו מאז שנחת בקרית שלום. אחרי המשחק, הוא דיבר בפתיחות על מצבו.

לבוא אחרי מה שחוויתם ביום חמישי ולחזור מפיגור הערב, על מה זה מעיד?

"עברנו טלטלה לא קטנה ביום חמישי. חשבנו שזה ישפיע על המשחק הערב, אבל המאמן עשה שינויים והעלה שחקנים קצת יותר רעננים כדי להתמודד עם הסיטואציה הזאת, וזה לדעתי היה הדבר הנכון לעשות. אני חושב שהוכחנו שיש על מי לסמוך בחוץ, שאנחנו קבוצה, שנהיה ביחד בטוב וברע. רצינו לשכוח מהמשחק נגד אולימפיאקוס כמה שיותר מהר. אנחנו לא מחפשים אשמים ולא רוצים לחזור אחורה. אני שמח מאוד שהיינו ערוכים ומוכנים מאוד למשחק הזה, למרות הפיגור המוקדם שנקלענו אליו. ידענו לחזור ולעשות את זה קל. עכשיו אנחנו רוצים לבוא הכי מוכנים לפלייאוף העליון".

עדן קארצב, מכבי תל אביב. דני מרון
הסערה מאחוריו, ומאחורי הקבוצה. קארצב/דני מרון

מה עובר בראש אחרי השער המוקדם שאתם סופגים?

"אנחנו לא באמת מתרגשים מפיגור 1:0 בבית, עם התמיכה של הקהל שלנו. אי אפשר לבוא בטענות לאבישי (כהן, י.ט) על הפנדל, זה היה מהלך שקורה תוך כדי משחק. פתחנו טוב את המשחק והתעשתנו מהר מאוד אחרי הגול. הקהל תמך ואני חושב שיצאנו מזה כמו גברים. הקבוצה מוכנה, בריאה, כולם חיוביים ועוזרים אחד לשני".

באופן אישי עברת ימים לא הכי נעימים עם ריאיון שלך שפורסם ביום המשחק מול בית"ר ירושלים.

"באותו יום שהריאיון פורסם שלחתי הודעה בקבוצה של כולם וביקשתי סליחה, כי באמת הרגשתי רע. לא היה לי אפילו ביטחון לדבר עם אף אחד ולהסביר מה היה שם. לא רציתי להתעסק בזה כי היה לנו משחק חשוב מול בית"ר והיינו צריכים להתמקד בו. דיברתי עם ערן והסברתי מה היה, הוא תמך בי והבין אותי, אמר לי 'תרים את הראש, הכל בסדר, אני בטוח שלא נאמרו דברים לכיוון שלי במטרה לפגוע בי או בקבוצה'. הוא נתן לי להרגיש שהכל בסדר, כולם עזרו לי לצאת מזה הכי טוב שאפשר. זה לא היה נעים, אבל שכחתי מזה".

בניגוד לשגיב יחזקאל שיושב בבית, אתה פה ומשחק כדורגל טוב בתקופה האחרונה. זה לא הספיק לך כדי לקבל זימון לנבחרת למשחק מאוד חשוב.

"תמיד רוצים להיות חלק מהנבחרת, אי אפשר להתעלם מזה. רציתי להיות בנבחרת, לצערי עם כל מה שעברתי בתקופה האחרונה כנראה שפחות מגיע לי, ויש שחקנים אחרים שמגיע להם יותר ובטוח יעשו את העבודה שלהם. אני יעודד אותם מבחוץ, ואחזיק להם אצבעות שינצחו".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
שחקן מכבי תל אביב ערן זהבי עם עדן קארצב. אריאל שלום
"הוא עזר לי לצאת מזה הכי טוב שאפשר". קארצב עם זהבי/אריאל שלום

איך אתה רואה את עצמך לקראת הפלייאוף? מה אתה מצפה להשיג ברמה האישית?

"קודם כל, אני רוצה את הצלחת הקבוצה. כמובן שאני לא שם את ההצלחה שלי בצד, אני מאמין בדרך שלי ואעבוד קשה בשביל להשיג את המקום בהרכב. בתחושה שלי נתתי הופעה טובה אתמול. אין סיבה להשוות ביני לבין יוריס, שעושה עבודה מצוינת. אני לא יכול להחליף אותו כרגע, אבל אמשיך לעבוד קשה ולא אוריד רגל מהגז. אני חושב שהתחרות טובה לשנינו. אנחנו חברים טובים ועוזרים אחד לשני. לפני המשחק הוא אמר לי רק מילים טובות, וגם אני אחרי משחקים אחרים רק החמאתי לו. אנחנו בקשר ממש טוב. אני אחכה שוב להזדמנות, ואעשה את הכי טוב שלי".

יש לך ערך מוסף בקישור עם הבעיטה מרחוק. אתה לא חושב שאתה צריך לשחק יותר?

"יש את המאמן והצוות שמקבלים את ההחלטות. אני עושה את המקסימום שלי בכל אימון וצריך להיות מוכן כשקוראים לי, כמו שעשיתי היום".

יוריס ואן אובריים, עידו שחר, עדן קארצב שחקני מכבי תל אביב. אריאל שלום
"לא יכול להחליף אותו כרגע". קארצב עם ואן אובריים/אריאל שלום

כבר הובלתם על מכבי חיפה ב-10 נקודות, ועכשיו הפער עומד על 7. כבר לא תבעטו בדלי יותר?

"למדנו את הלקח. בכדורגל יש עניין של מומנטום, נקלענו לתקופה לא טובה עם הפסדים ואיבוד נקודות, וחיפה נכנסו לזון ממש חיובי. עכשיו זה התאזן לכיוון שלנו, ואני מקווה שזה יימשך. בפלייאוף כבר נשחק מול הטופ של הליגה וכל משחק משמעותי. אני מאמין שאם נמשיך בדרך הזאת, נגיע למטרה הסופית ונזכה באליפות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully