וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכי קרוב לציון 10: גנדלמן נדהם מעצמו, דווקא מאמנו לא מופתע

שחקן גנט חגג את הרביעייה ההיסטורית בתור מחליף: "הוכחתי שאני תמיד מוכן". בבלגיה שיבחו, ואנהאזברוק הילל: "הוא קשר עם נשמה של חלוץ". לצערו זה הסתיים עם טעם חמוץ

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 17.3/ספורט1

אחרי שפורסם סגל נבחרת ישראל למשחק מול איסלנד, רבים תהו מדוע שון וייסמן לא נכלל בו. אמש (ראשון) גם עומרי גנדלמן אולי גרם ליוסי בניון ואלון חזן להתחרט, אחרי שסיפק מופע חד פעמי בניצחון 0:5 של גנט על שרלרואה. הקשר בן ה-23 עלה כמחליף ותוך 26 דקות כבש רביעייה מדהימה (וראשונה בקריירה, כמובן), והפך למחליף הראשון אי פעם בליגה הבלגית שכובש ארבעה שערים.

גנדלמן קיבל ציון של 9.8 ב"SofaScore", וסיפק משחק כמעט מושלם, כשהוא נבחר למצטיין. גם בתקשורת הבלגית הופתעו וכתבו ש"גנדלמן סיפק מופע של חלוץ, והשמיד את שרלרואה".

"זו תחושה מדהימה. אני מודה שלא ציפיתי לזה", אמר גנדלמן בסיום. "זו הפעם הראשונה שאני כובש רביעייה, ואני מאושר כי זה מוכיח שהגישה שלי נכונה. לא חשוב אם אני פותח או עולה מהספסל, אני תמיד מוכן - והערב זו ההוכחה המושלמת".

עומרי גנדלמן שחקן גנט חוגג שער. JASPER JACOBS/AFP, GettyImages
ערב בלתי נשכח, עם סיום חמוץ. גנדלמן/GettyImages, JASPER JACOBS/AFP

מי שדווקא לא הופתע מהרביעייה הוא המאמן היין ואנהאזברוק, שאמר: "לא, לא הופתעתי מגנדלמן. הוא קשר עם יכולות ונשמה של חלוץ, הוא יודע לכבוש שערים. אני מאוד מרוצה ממנו".

לצערו של גנדלמן, הערב הנפלא לא היה מושלם מכל הבחינות, וגנט סיימה את העונה הסדירה במקום השביעי - מחוץ לפלייאוף העליון - למרות הניצחון הגדול.

"הקבוצה היא הדבר הכי חשוב, כך שאני בעיקר מרגיש מאוכזב", אמר גנדלמן. "עשינו את המוטל עלינו, אבל ידענו מראש שנהיה תלויים בקבוצות אחרות. לצערי, הן לא עזרו לנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully