וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה ה"סחוטה" בונה על הפגרה והפצועים. ביקורת על גרינפלד

18.3.2024 / 7:40

במועדון מאוכזבים מהיכולת החלשה ("רואים שהשחקנים על אדים"), אבל משוכנעים שזה ייראה אחרת בפלייאוף העליון: "אם נסתכל על הפער ממכבי ת"א, לא נצליח לחזור". השחקנים ביקרו את השופט, "ולא רק בגלל הפנדל": "התעלם כל המשחק מעבירות שהיו לידו"

תקציר: מכבי חיפה - הפועל תל אביב 0:0/ספורט1

תחושות קשות במכבי חיפה אחרי ה-0:0 אמש (ראשון) עם הפועל תל אביב, שבסופו הפער של הירוקים ממכבי תל אביב גדל לשבע נקודות. בחיפה היו מאוכזבים בעיקר מהיכולת החלשה. "רואים שהשחקנים כבר על אדים, הפגרה באה לנו בול בזמן", הודה גורם במועדון. "אתמול זה היה הכי בולט, אבל זו כבר תקופה ארוכה שהעייפות גדולה. השחקנים נראים סחוטים מדי".

בחיפה נשמעו ביקורות גם על כך שפרנזי פיירו לא הוחלף וזאת למרות שניכר היה על כר הדשא שהוא מתקשה בתנועה כבר מהדקות הראשונות. מסאי דגו הסביר שפיירו לא ביקש חילוף אלא רק אמר שהוא מרגיש קצת עומס, וביקש להישאר - ולכן לא הוחלף כבר בדקות הראשונות. כך או אחרת, פיירו ייבדק ובמועדון מקווים שלא מדובר בפציעה שתשבית אותו מפעילות.

בחיפה מקווים לנצל את הפגרה כדי לאושש את השחקנים ולהגיע לפלייאוף העליון במומנטום שונה לחלוטין. "הרבה שחקנים צפויים לחזור במשחקים הראשונים של הפלייאוף וזה קריטי עבורנו", אמר אותו גורם. "ח'גג', ג'אבר וגם דין דין אלו שחקנים שיוסיפו אופציות חשובות ואפשרויות לחילופים ושינויים".

מסאי דגו מאמן מכבי חיפה מאוכזב. מאור אלקסלסי
בפלייאוף זה יהיה שונה? דגו/מאור אלקסלסי

בקבוצה עדיין לא מתייחסים לפער מול מכבי תל אביב. "אנחנו צריכים להתמקד בעצמנו ולא בפער", אומר שחקן בכיר בקבוצה. "אם נסתכל על הפער, לא נצליח לחזור ממנו. עכשיו צריך לדעת להתאושש ולהגיע למשחק מול ריינה בפאזה אחרת לגמרי, לנצח ולהתקדם למשחק מול מכבי תל אביב".

בחיפה כמובן מצפים גם לקבל את הנקודה חזרה בערעור מה שיצמק את הפער ל-6 נקודות - מרחק שני משחקים ממכבי תל אביב במקום שלושה.

שחקני הנבחרות יתפזרו היום, ויתר השחקנים יקבלו מנוחות ותיערך חלוקת עומסים על מנת כאמור להוריד מהנטל ולהביא אותם לישורת האחרונה בכושר, טוב ועם כמה שיותר שחקנים כשירים. גם דניל לסובוי צפוי להיות כשיר כבר למשחקי הפלייאוף העליון.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
פייר קורנו, שון גולדברג, תומר חמד שחקני מכבי חיפה מאוכזבים. מאור אלקסלסי
סחוטים. שחקני מכבי חיפה/מאור אלקסלסי

בקבוצה ביקרו גם את השופט אוראל גרינפלד, שנקרא על ידי ה-VAR לבדוק נגיעת יד של הפועל תל אביב ברחבה, אבל בחר להתעלם מההמלצה. "לא מדובר רק על ההחלטה בפנדל. לאורך כל המשחק היו עבירות לידו ממש והוא מתעלם", התלונן שחקן בקבוצה.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully