וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבנדובסקי "הכי קטלני", פליקס נקם, בארסה מרגישה: "אפשר לחלום"

החלוץ הוותיק סיפק את אחד ממשחקיו הטובים בספרד, הפורטוגלי המושאל הראה לאוהדי אתלטיקו מהי קארמה אחרי ששרפו חולצות שלו. צ'אבי שהורחק אחרי "התנהגות בלתי הולמת" על הקווים חוגג: "אנחנו בכושר הטוב ביותר העונה"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 17.3/ספורט1

ברצלונה שוב נראית מאיימת. הניצחון 0:3 הגדול אמש (ראשון) על אתלטיקו מדריד בוונדה מטרופוליטנו שם חותמת סופית על כך שהיא חזרה להיות קבוצה איכותית ומלאת אופי, אחרי הסימנים המקדימים בתקופה האחרונה, כולל ניצחון מרשים על נאפולי שסידר לה מקום ברבע גמר ליגת האלופות.

הקטלאנים נהנו ממשחק נפלא של רוברט לבנדובסקי, שהזכיר נשכחות עם שער, שני בישולים וטונות של קלאסה ברחבה. "לבנדובסקי הכי קטלני חזר", קראה הכותרת ב"ספורט" הקטלאני הבוקר. "יש שחקנים שניחנו ביכולת להופיע במשחקים הכי קשים והכי חשובים. לבנדובסקי מוכיח שנה אחרי שנה שהוא אחד מהם, ואחרי סיום עגום לשת 2023, חזר להיות החלוץ המפחיד שהיה מאז ומתמיד".

"אני יודע שאני צריך לעזור לחבר'ה הצעירים שלנו, להדריך ולכוון אותם, אבל לפעמים אני צריך גם לעזור להם באמצעות מסירות או הגבהות", אמר לבנדובסקי בסיום. "בשבועות האחרונים יש תחושה שונה בקבוצה. שינינו את האימונים שלנו, והבאנו יותר אינטנסיביות. אני מרגיש טוב מאוד מבחינה פיזית".

רוברט לבנדובסקי, ברצלונה. Diego Souto, GettyImages
בשיאו. לבנדובסקי/GettyImages, Diego Souto

הגיבור השני של בארסה היה ז'ואאו פליקס, ששוב כבש מול הקבוצה אליה הוא משתייך, אחרי קבלת פנים עוינת מאוד מצד אוהדיה. אוהדי אתלטיקו תועדו שורפים חולצות של פליקס בכניסה לאצטדיון, וקיבלו אותו בקללות ושריקות בוז במשחק עצמו. השער שלו השתיק אותם. "הוונדטה של פליקס הוכיחה שיש קארמה בכדורגל", כתבו ב"מארקה", וגם אחיו של הפורטוגלי העלה מסר מלגלג על הקולצ'ונרוס לרשתות החברתיות.

צ'אבי, שהורחק אחרי מה שהוגדר בדוח המשחק כ"התנהגות בלתי הולמת", חגג בסיום והודה: "אנחנו בכושר הכי טוב שלנו העונה, וזה הזמן לחלום בגדול".

בארסה תגיע למשחקים נגד פריז סן ז'רמן מלאה בביטחון, וצ'אבי יודע: "אנחנו ברצלונה, אסור לנו להירגע ולהוריד רגל מהגז. נתחרה על האליפות ועל ליגת האלופות. בליגה זה לא תלוי בנו, אלא בריאל מדריד (שעדיין מובילה על בארסה ב-8 נקודות), אבל בליגת האלופות המצב שונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully