וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמו ב-2022: איגה שביונטק שוב זכתה בטורניר אינדיאן וולס

צפו בתקציר: הטניסאית הפולנייה (1 בעולם) שחזרה את הגמר מלפני שנתיים עם 4:6, 0:6 על מריה סקארי היווניה (9) וסגרה טורניר שלם ללא איבוד מערכה

תקציר ניצחונה של איגה שביונטק על מריה סקארי בגמר טורניר אינדיאן וולס/ספורט1

איגה שביונטק זכתה הערב (ראשון) בטורניר אינדיאן וולס היוקרתי בפעם השנייה בקריירה, וכמו בגמר 2022 עשתה את זה אחרי ניצחון על מריה סקארי היווניה. המדורגת מספר 1 בעולם הפגינה עליונות ברורה במדבריות קליפורניה מול התשיעית בעולם ושייטה ל-4:6, 0:6 קליל תוך שעה ותשע דקות.

הפולנייה בת ה-22 השיגה שבירה מהירה במשחקון השני, סקארי ידעה לחזור מפיגור 3:0 עם שבירה משלה והשוותה את המערכה, אבל את המשחקון ה-10 פתחה רע ושביונטק ניצלה נקודת מערכה שלישית כדי לנצח 4:6. המערכה השנייה כבר הייתה ללא דופי מבחינת הטניסאית הבכירה בעולם, שניצלה שלוש מתוך ארבע נקודות השבירה שלה ונתנה ליריבתה לקחת בסך הכול חמש נקודות בכל המערכה.

"זו תחושה מדהימה לעמוד כאן שוב", אמרה שביונטק עם הגביע הנכסף, אחרי טורניר בו לא שמטה אפילו מערכה אחת, וכעת היא במאזן 4:19 בגמרים במהלך הקריירה. "תודה לכולכם שגרמתם לי להרגיש בבית. כל שנה כאן אני מרגישה טוב כאן בזכותכם. מקווה שנתראה גם בשנה הבאה".

איגה שביונטק טניסאית פולנייה, אלופת טורניר אינדיאן וולס. FREDERIC J. BROWN/AFP, GettyImages
"זו תחושה מדהימה לעמוד כאן שוב". איגה שביונטק עם התואר/GettyImages, FREDERIC J. BROWN/AFP

סקארי, שירדה למאזן של 8:2 בגמרים, פנתה לקהל: "מתנצלת שלא יכולתי לתת קרב ראוי יותר. זה היה די מהיר בשבילכם, אבל כל הקרדיט לאיגה. את שחקנית מדהימה, אדם טוב מאוד ואלופה יוצאת מן הכלל. את ראויה לטוב ביותר. אני מקווה שנוכל להיפגש במשחקי גמר נוספים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully