וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רובי קין מרוצה: "ראיתי הרבה אומץ ואופי. דור פרץ מכונה"

מכבי ת"א התאוששה מאולימפיאקוס, המאמן: "זהבי היה חד, הפציעה של מילסון? נראה כמו עייפות". הקשר על התבוסה: "אנחנו הראשונים לסבול"

תקציר: מכבי תל אביב - הפועל חיפה 1:3/ספורט1

מכבי תל אביב השאירה מאחור את התבוסה בידי אולימפיאקוס שגמרה לה את העונה האירופית, כאשר ניצחה הערב (ראשון) 1:3 את הפועל חיפה בבלומפילד והבטיחה את ראשות הטבלה בליגת העל לקראת הפלייאוף העליון, עם ניצחון חמישי ברציפות. ערן זהבי הוביל אותה לשם עם צמד (28 בפנדל, 45+3) ודור פרץ, שגם בישל, הוסיף את השער השלישי. הפועל חיפה הובילה רק זמנית אחרי פנדל מוצלח של תומר יוספי (13).

רובי קין היה מרוצה: "ראיתי הרבה אומץ ואופי. יש לנו שחקנים מנוסים, ושם זה מתבטא. דור פרץ הוא מכונה, השטח שהוא כיסה היה מדהים. ערן היה חד. היה חשוב שנרענן את ההרכב ומגיע לשחקנים כל הכבוד".

על ההתאוששות אחרי התבוסה ביוון: "אני אישית יכול להתאושש מהר. כך עשיתי כל הקריירה. השאלה היא תמיד איך אתה מתאושש וקם, ובכדורגל תמיד יש עוד משחק. הייתה לנו הזדמנות לחזור מהר, להראות נחישות. אני במשחק הרבה שנים. היו לי גם הפסדים, אבל אני חסין, יודע להמשיך קדימה, כך הייתי כשחקן וגם כמאמן".

שחקני מכבי תל אביב חוגגים עם האוהדים. דני מרון
מכבי תל אביב חוגגת ניצחון חשוב/דני מרון
מאמן מכבי תל אביב רובי קין. דני מרון
מרוצה. רובי קין/דני מרון

האירי התייחס למילסון, ששוב היה מצוין למרות ששיתופו עמד בספק, אבל סיים את המשחק עם כאבים: "הוא היה טוב. הוא יכול להשתפר, ואני מנסה לשפר אותו, אבל הוא יוצר ליריבות הרבה בעיות. שומרים עליו שני שחקנים, והוא יוצר מלכודת ליריבה. אני שמח שיש פגרה שתאפשר לו קצת להתאושש. הפציעה שלו? לא בטוח, נראה כמו עייפות".

המאמן הוסיף: "אם היית אומר לי בתחילת העונה שנהיה במקום הראשון בסיום העונה הסדירה, שניקח את גביע הטוטו ונגיע לשמינית גמר הקונפרנס ליג - הייתי לוקח את זה".

שחקן מכבי תל אביב מילסון פצוע. דני מרון
שוב השאיר את הצהובים מודאגים. מילסון/דני מרון
דור פרץ, מכבי תל אביב. דני מרון
משחק נהדר. דור פרץ/דני מרון

דור פרץ אמר: "ההופעה הטובה שלי מציינת את ההופעה של הקבוצה. הצגנו כדורגל נהדר, מתחילת המשחק. הפנדל עיכב אותנו, אבל עשינו את העבודה. התבוסה? זה כדורגל. ראינו ביום חמישי כמה הוא לא צפוי, וזה היה שיעור ענק. אבל התפקיד שלנו הוא להתאושש, לעשות שיעורי בית ולהראות אופי, כך שאני שמח. האוהדים איתנו באש ובמים, אבל הראשונים שסובלים הם אנחנו, הראשונים שכואבים הם אנחנו. שמח שניצחנו ואנחנו עם הראש קדימה. הליגה הסדירה היא לא הסופית, יש עוד הרבה עבודה כדי להשיג את המטרות. נצטרך הרבה אגרסיביות כדי להשיג אותן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully