וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"משחק מדהים, מושלם": אנגליה בהלם מה-3:4 של יונייטד וליברפול

עודכן לאחרונה: 18.3.2024 / 1:37

היום בו אולד טראפורד "רעד": דיאלו "הגשים חלום", רשפורד יודע שזה "ניצחון אדיר בהיסטוריה של המועדון", הפרשנים נדהמו. קלופ: "אני עדיין גאה במה שראיתי היום"

משחק השנה? צפו בתקציר: מנצ'סטר יונייטד ניצחה את ליברפול 3:4 ברבע גמר הגביע, אחרי מהפך מטורף בהארכה/ספורט1

זה אומנם רק רבע גמר הגביע, וספק אם הוא משכיח את הרגעים הקשים שעברה העונה מנצ'סטר יונייטד, אבל השורה התחתונה היא ברורה: יונייטד חוותה הערב (ראשון) את אחד הניצחונות המתוקים בתולדותיה, כשגברה 3:4 על ליברפול ועלתה לחצי גמר הגביע, אחרי מהפך אדיר, בדקה ה-121, בהארכה, במשחק שבו פיגרה פעמיים.

יונייטד הובילה ראשונה, אבל ליברפול הפכה ל-1:2 עם צמד מהיר וירדה להפסקה ביתרון - עד שאנתוני השווה בדקה ה-87 וכפה הארכה בניגוד למהלך המשחק. אליוט (105) העלה את ליברפול ל-2:3, ונדמה היה שהיא בדרך לשלב הבא, אבל מרכוס רשפורד כיפר על החמצה גדולה והשווה (112) ודיאלו הציל את העונה עם מהפך מדהים (120+1).

שחקני מנצ'סטר יונייטד חוגגים עם אמאד דיאלו. Stu Forster, GettyImages
טירוף בתיאטרון החלומות שמתגשמים/GettyImages, Stu Forster

"זה היה משחק משוגע, משוגע. אנחנו יכולים להישאר פה ולנתח אותו כל הלילה", אמר הפרשן רוי קין, שחקן העבר של יונייטד, "הרבה מאוד שחקנים בקבוצה הזאת מעולם לא חוו את אולד טראפורד חוגג כה, וזה יכול להיות ענק עבורם להמשך העונה. האצטדיון פה באוויר, אחרי משחק פשוט מדהים". הפרשן איאן רייט אמר: "הגול האחרון היה פשוט מושלם".

מרכוס רשפורד התרגש בסיום: "תקשיבו לרעש, אפשר ככה להבין איזה משחק גדול זה, אירוע ענק. לא הייתה לי את העונה שרציתי אבל לילה כמו זה באולד טראפורד זה כל הסיפור. זה משחק עצום בהיסטוריה של מנצ'סטר יונייטד. זה מעלה אותנו לחצי גמר אבל אפילו משחק רגיל מול ליברפול אנחנו חייבים לנצח".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
ריאיון של ניב דברת עם אריק טן האח אחרי ה-3:4 על ליברפול בגביע האנגלי/ספורט1

אמאדו דיאלו, כובש שער הניצחון, אמר: "זה חלום שהתגשם. השער הזה ייתן לי הרבה ביטחון ואני רוצה להמשיך ככה. אני מאוד שמח. הכי חשוב זה הניצחון... רציתי להחזיר לגרנאצ'ו אבל ראיתי את המגן והחלטתי שאני צריך ללכת על זה בעצמי. זה לא ייאמן, זה חלום עבורי להבקיע שער ניצחון עבור מנצ'סטר יונייטד".

מוחמד סלאח שחקן ליברפול מתפלל אחרי שער. רויטרס
חמק להם מבין הידיים. ליברפול/רויטרס

מאמן ליברפול יורגן קלופ לא יכול היה להסתיר בסיום את העצב, ואת הגאווה: "היה סופר אינטנסיבי. היינו יוצאים מן הכלל, אבל היינו צריכים לסיים את זהמשחק ולא עשינו זאת. אם אתה מוביל רק בשער אחד ברור שהיריב שלך במשחק. בסוף הפסדנו.

"הבחורים נתנו הכל. קבלת ההחלטות שלנו לא הייתה מצוינת. צריך לקבל את התוצאה. מגיע להם לעבור לסיבוב הבא. אי אפשר להשוות את העונה שלנו לזו של יונייטד מבחינת כמות המשחקים. זה בסדר, אנחנו מתמודדים עם זה. אני עדיין גאה במה שראיתי היום. נלך על הכל אחרי פגרת הנבחרות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully