וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזאב יוצא לרקוד: דני וולף העפיל לטורניר המכללות עם ייל

סנטר נבחרת העתודה (20, 2.13) שרושם עונת פריצה מרשימה, קלע 9 נקודות והוסיף 13 ריבאונדים בניצחון הדרמטי 61:62 על בראון בגמר טורניר האייבי ליג שהעניק לבולדוגס מקום בטורניר ה-NCAA

מחוץ לקווים. 17.3/עריכת וידאו: זיו שטיינר

קבוצת הכדורסל של אוניברסיטת ייל העפילה הערב (ראשון) בפעם השביעית בתולדותיה לטורניר המכללות אחרי שזכתה בטורניר האייבי ליג עם ניצחון דרמטי במשחק הגמר 61:62 על אוניברסיטת בראון.

שחקנה הישראלי של הבולדוגס, דני וולף, סיים משחק סולידי עם 9 נקודות (4 מ-11 מהשדה, 0 מ-4 ל-3 ו-1 מ-3 מקו העונשין) לצד 13 ריבאונדים, 4 חסימות ו-2 חטיפות בניצחון. מי שלקח את הקבוצה על הכתפיים היה הגארד ג'ון פולקידאס עם 18 נקודות. הבולדוגס פיגרו בדקות הסיום והיו בדרך להפסד, אלא שבראון החטיאה 3 מ-4 זריקות עונשין בשניות ההכרעה, והפורוורד מאט נולינג קלע את סל הניצחון 3 שניות לסיום בדרך ל-11 נקודות אישיות.

וולף (20, 2.13), שהוביל את נבחרת העתודה לזכייה במדליית הכסף באליפות אירופה בקיץ האחרון, רושם בעונת פריצה נהדרת בייל 14.5 נקודות ו-9.7 ריבאונדים בממוצע למשחק.

דני וולף, שחקן ייל, מול קיי ג'יי אדאמס, שחקן קנזס. Jamie Squire, GettyImages
דני וולף/GettyImages, Jamie Squire

וולף יהיה אחד משני שחקנים ישראלים שישחקו בריקוד הגדול החל מהשבוע, כשחוץ ממנו ישחק גם עמנואל שארפ, בנו של אגדת מכבי תל אביב די ג'יי שארפ, שמשחק באוניברסיטת יוסטון שנחשבת לאחת הפייבוריטיות בטורניר. אמש בחצי גמר טורניר החטיבה שלה, הובסה יוסטון בצורה קשה על ידי איווה סטייט.

  • עוד באותו נושא:
  • דני וולף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully