וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיים סילבס: "רציתי לקחת פרויקט שיצעק החוצה את ההצלחה"

אחרי שחדרה ברחה מהתחתית עם ניצחון רביעי בשישה משחקים, המאמן שמונה בינואר אמר ל-103FM: "מעטים אמרו שעשיתי צעד טוב כשחתמתי. אני האמנתי מההתחלה"

תקציר: הפועל חדרה - מכבי נתניה 1:3/ספורט1

צעד חשוב לעבר הישארות בליגת העל עשתה אתמול (שבת) הפועל חדרה, שרשמה ניצחון חוץ 1:3 על מכבי נתניה ופתחה פער של שש נקודות מהקו האדום לפני הכניסה אל שבעת משחקי הפלייאוף התחתון. כשחיים סילבס מונה למאמן חדרה, הקבוצה הייתה במקום ה-13 והלפני-אחרון עם 14 נקודות ב-17 מחזורים. בתשעה משחקי ליגה מאז, סילבס הוביל את החבורה מהשרון לצבירת 14 נקודות נוספות שמציבות אותה במקום ה-10, כאשר בששת המשחקים האחרונים השיגה חדרה ארבעה ניצחונות ותיקו ונחלה הפסד בודד - בחוץ מול מכבי חיפה. הערב דיבר סילבס בתכנית הספורט של 103FM.

"כשחתמתי, מעטים היו אלה שאמרו שעשיתי צעד טוב, אבל אני חשבתי שכמאמן אני צריך לקחת פרויקט שיצעק החוצה את ההצלחה - אם תהיה כזו", סיפר סילבס. "במקומות שהייתי קודם, גם אם הייתה הצלחה וגם אם לא, זה די היה מתחת לרדאר והביא אותי לאיזשהו מקום שנעתי בתוך בינוניות כזו. וחשבתי לעשות משהו שהוא יותר משמעותי וצועק".

לדבריו של מאמן הפועל חדרה, "מאחר שלא יכולתי לקבל קבוצה שרצה לאליפות במצב שהייתי בו, אז לקחתי את הפרויקט הזה. מהתחלה האמנתי, אבל ידעתי שאם לא אצליח לחזק את הקבוצה דרמטית, אז זה לא יקרה. חתמתי ב־18 בינואר והיה צריך לעשות את הכל תוך כדי תנועה. נכון שזה הצליח מאוד, לפחות לעת עתה, אבל לא תמיד זה מצליח ככה עד הסוף. זיהיתי גם עם איזה חומר אני יכול ללכת".

עוד הוסיף: "ידענו שנצטרך לעשות הכל כדי להביא זרים, ההנהלה יצאה קצת מהמסגרות הרגילות שלה מבחינה כלכלית והשקענו טיפה יותר והבאנו בלם ומגן שמאלי שלא היו בארץ, אבל די הייתי בטוח לגביהם. ואדניי ודוניו, בעיניי, אם הם היו בריאים, אז ידעתי מה אני מקבל מהם וביחד עם מדמון ידעתי שזה יעשה לנו התקפה חזקה. קיוויתי שהכול יידבק ויקרה כמו שאני רוצה, ולשמחתי זה קורה. באותה מידה זה יכול היה גם לא להצליח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully