וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שהסתכסך עם אוהדי לאציו: זו הקבוצה הבאה של צ'ירו אימובילה?

עודכן לאחרונה: 17.3.2024 / 13:48

יממה לאחר שאוהדי קבוצתו הקטינו אותו לעיני ביתו בת ה-4, באיטליה מדווחים: אינטר האלופה שבדרך נפגשה עם נציגי החלוץ המצוין, שחווה עונת נפל

פרוזינונה - לאציו 3:2/ספורט1

צ'ירו אימובילה הוא אחד החלוצים הפוריים והיציבים של הליגה האיטלקית בעשור האחרון. אלא שהעונה החלוץ בן ה-34 של לאציו ונבחרת איטליה חווה עונה לא פשוטה. הוא סבל ממספר פציעות וכבש רק שישה גולים ב-25 משחקי ליגה. חלק מאוהדי לאציו, שאימובילה היה אלילם עד השנה האחרונה, אף תקפו אמש את החלוץ כשהמתינו לו מחוץ לגן הילדים והעליבו אותו לעיני ביתו בת ה-4.

הקרע הזה ביחסים בין אימובילה לאוהדי לאציו, עשוי לסלול את דרכו לקבוצה גדולה יותר בעונה הבאה - לאינטר האלופה שבדרך. ב"טוטו ספורט" מדווחים שנציגים של אינטר נפגשו עם סוכנו של אימובילה לגבי מעבר אפשרי לקבוצה בקיץ. אינטר הודחה בצורה כואבת מליגת האלופות על ידי אתלטיקו מדריד, אך נהנית מעונה מופלאה ותזכה בוודאות באליפות השנה.

לאוטרו מרטינס מוביל את ההתקפה שלו, אך בקבוצה מחפשים חלוצים נוספים לסגל ואימובילה מיועד כנראה להחליף את מרקו ארנאוטוביץ' המבוגר בעצמו. לאימובילה יש חוזה בלאציו עד קיץ 2026 עם שכר משוער של 4 מיליון יורו בעונה. אם הוא ילחץ לעזוב, לוטיטו הנשיא ימכור אותו קרוב לוודאי.

שחקן לאציו, צ'ירו אימובילה. Danilo Di Giovanni, GettyImages
בעונה הבאה באינטר? אימובילה/GettyImages, Danilo Di Giovanni

אימובילה הפך כבר לאגדה בלאציו וכבש עבורה לא פחות מ-168 שערים ב-263 הופעות. אימובילה פרח בפסקארה מהליגה השנייה באיטליה ושיחק בקבוצות רבות במדינה, כולל בבורוסיה דורטמונד וסביליה, אבל השתקע בלאציו מ-2016 והפך לסמל והשחקן שהכי מזוהה עמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully