וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כעס בפתח תקוה: "כמה פעמים אפשר לעשות טעויות טפשיות בהגנה?"

17.3.2024 / 11:05

המלאבסים מאוכזבים מהתבוסה מול בית"ר, קוז'וך רתח על שחקני ההגנה. טוקלומטי ייבדק במסגרת הנבחרת הצעירה

תקציר: מכבי פתח תקוה - בית"ר ירושלים 3:0/ספורט1

מכבי פתח תקוה סיימה אתמול (שבת) את העונה בצורה מאכזבת עם הפסד 3:0 לבית"ר ירושלים בבית. בפתח תקוה ידעו ערב המחזור שהסיכוי להתברג בפלייאוף העליון קלוש, בעיקר בשל העובדה שהדברים היו תלויים גם בתוצאת המשחק בין בני סכנין לבני ריינה, אך בסופו של דבר פתח תקוה עצמה לא ניצחה וכל החישובים הלכו לפח.

המלאבסים סיימו את העונה הסדירה בצורה צולעת, עם נקודה אחת בודדת מתשע אפשריות. "כמה פעמים אפשר לעשות טעויות טפשיות בהגנה? ככה אי אפשר להיכנס לפלייאוף העליון", הודו בקבוצה. "ברור לכולנו שאת הפלייאוף העליון פספסנו כבר בדרבי. משם הדברים כבר לא היו תלויים בנו וכשזה לא תלוי בך, אתה לא יכול לעשות כלום. יש לנו עוד משחקים חשובים לפנינו, כדאי מאוד שכולם יבינו שהעונה הזאת רחוקה מלהיות גמורה".

רן קוז'וך נאלץ להסתדר אמש ללא ארבעה שחקנים משמעותיים בהרכב, כאשר בנוסף לעוביידה חטאב הפצוע, נעדרו גם לוקה שטור ואנדראס קארו שהתעורר בבוקר עם חום גבוה וכן המגן אלון אזוגי, שסובל מקרע קטן בשריר הירך האחורי. למעשה מדובר בשלושה שחקנים אותם הביא קוז'וך בינואר ושלושתם עזרו לקבוצה לייצב את קו ההגנה, שאמש קרס שוב.

שוער מכבי פתח תקוה מרקו וולף. אריאל שלום
טעויות חוזרות. מרקו וולף אחרי עוד ספיגה/אריאל שלום

המאמן נראה כעוס מאוד גם בירידה למחצית וגם בסיום המשחק. לאורך המחצית הראשונה כעס המאמן על שחקני ההגנה שלו אחרי מספר טעויות שעשו הן בסגירות על שחקני החלק הקדמי של בית"ר והן בניסיונות לצאת קדימה בעזרת הנעת כדור כושלת. גם בסיום נשמע המאמן עצבני כשאמר: "בלי קשר לשמות פרסונליים, כשאתה עושה טעויות כאלה, אז אתה משלם ביוקר. זה מאוד מכעיס ומעצבן, בטח כשזה נוגע לדברים שדיברת עליהם בחדר ההלבשה לפני המשחק. כולנו ידענו איך בית"ר לוחצת וזאת הסיבה ששיחקנו עם שני חלוצים, כדי לשחק עליהם עם כדורים ארוכים. גם במחצית דיברנו שוב על אותם דברים, ובמחצית השנייה אתה מקבל את אותו גול בדיוק. אז זה מאוד מעצבן, אבל זה מה יש. הפלייאוף לא מעניין אותי, אני מאוכזב מזה שהקבוצה שלי לא מתקדמת. אני רוצה לראות כל הזמן את הקבוצה ממשיכה להתקדם וזה לא קורה. שחקנים צריכים לקחת את הקריירה שלהם עוד צעד קדימה, כי אני תמיד אקח את עצמי עוד צעד קדימה".

עידן טוקלומטי שנפגע בשריר הירך האחורי והוחלף, צפוי להיבדק היום במסגרת התכנסות סגל הנבחרת הצעירה. טוקלומטי הרגיש כאבים בשריר הירך האחורי, אך בקבוצה לא ידעו להגיד בסיום אם מדבר במתיחה או כיווצים בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully