וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפנטזיה לרגל המפגש ה-50 בין קרי ללברון: "שישחקו באותה קבוצה"

כוכבי הווריירס והלייקרס כתבו עוד פרק ביריבות ההיסטורית, בוב מאיירס חולם על שיתוף פעולה בדמדומי הקריירה: "ישלימו אחד את השני בצורה מושלמת". בינתיים קליי תומפסון מתחיל להתמקצע בתפקיד החדש: "כבר לא אכפת לו מה אנשים אומרים"

תיקתקנו, 15.3/ספורט1

לברון ג'יימס ציין לא מזמן את יום הולדתו ה-39. סטף קרי חגג ביום חמישי יום הולדת 36. אבל גם ממרום גילם, שני השחקנים הגדולים של הדור ממשיכים לכתוב פרקים חדשים ביריבות ההיסטורית ביניהם. הלילה (בין שבת לראשון) לברון וסטף נפגשו בפעם ה-50 בקריירה - מספר שממחיש היטב כיצד הם נאבקים ראש בראש על תארים ויוקרה לאורך השנים. לצורך העניין, מג'יק ג'ונסון ולארי בירד, הצמד שסיפק אולי את היריבות הכי מיתולוגית בתולדות ה-NBA, נפגש רק 37 פעמים בקריירה.

וגם הפעם, כמו תמיד, סטף ולברון סיפקו את הסחורה. קרי חזר אחרי שלושה משחקים בחוץ בשל פציעה וצלף 31 נקודות עבור גולדן סטייט; ג'יימס סחב את הלייקרס על הגב בהיעדרו של אנתוני דייויס שנפצע בעין ברבע הראשון, וסיים עם 40 נקודות, 9 אסיסטים ו-8 ריבאונדים; וגם סחבת מרגיזה בדקות הסיום בחסות בדיקות מוניטור תכופות מדי של השופטים (וגם שעון שהתקלקל), לא הצליחה לקלקל את המפגש החגיגי, שהסתיים עם חיבוק בין השניים, כשידו של קרי וגולדן סטייט על העליונה עם ניצחון 121:128.

"סטף הוא סטף, ולברון הוא לברון. שניהם מדהימים, ותמיד כיף לראות אותם משחקים אחד נגד השני", אמר סטיב קר בסיום.

סטפן קרי, גולדן סטייט ווריירס, מול לברון ג'יימס, לוס אנג'לס לייקרס. Sean M. Haffey, GettyImages
נזכה לראות אותם באותה קבוצה?/GettyImages, Sean M. Haffey

המשאלה של רבים מחובבי ה-NBA היא לראות את לברון וקרי יחד באותה קבוצה, רוכבים יחד לעבר השקיעה בדמדומי הקריירה, ואולי גם זוכים יחד באליפות. לשילוב הזה סיכוי ממשי רק בחודש פברואר האחרון, כשביום האחרון של דדליין הטריידים גולדן סטייט גיששה עם הלייקרס בנוגע לאפשרות להנחית את ג'יימס בסן פרנסיסקו. הלייקרס סירבו בנימוס, אבל בוב מאיירס ממשיך לחלום.

"אני מפנטז לראות את לברון וקרי יחד באותה קבוצה לעונה אחת. שימו בצד את העובדה שמדובר במגה-סטארים, בשני השחקנים הכי פופולריים ב-NBA. קודם כל, הם משלימים אחד את השני בצורה מושלמת", אמר מאיירס, עד לא מזמן המנהל המקצועי הכל-יכול של הווריירס וכיום פרשן ב-ESPN. "הם יבינו אחד את השני יותר מכל אחד אחר, וישלימו זה את זה. לברון בתור פוינט-פורוורד, אחד המוסרים הטובים בכל הזמנים, וסטף עם התנועה המדהימה שלו ללא כדור. זו פנטזיה".

דריימונד גרין התייחס לאפשרות שלברון יעבור לגולדן סטייט לפני מספר ימים בפודקאסט של כרמלו אנתוני, ואמר ש"זה יכול להיות דבר אדיר. היו כמה שיחות בעניין בעבר, וזה די מגניב. לא חושב שזה באמת יקרה, אבל אולי זה רק כי אפשר לעכל באמת את התמונה הזאת של לברון במדי גולדן סטייט".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
קליי תומפסון, גולדן סטייט. GettyImages
לומד את התפקיד החדש. קליי תומפסון/GettyImages

כך או אחרת, הווריירס טרודים כרגע בהווה, ועדיין שואפים להתברג בשישייה המובילה במערב כדי לקבל כרטיס מובטח לפלייאוף. גם התרחיש של מפגש נוסף עם הלייקרס בפליי-אין נראה סביר בהחלט, אבל הווריירס מאמינים שבשבועות האחרונים הם בכל מקרה מצאו קלף חדש, עם קליי תומפסון שעולה מהספסל.

הלילה תומפסון ניפק 26 נקודות, והוא ממשיך להציג מגמת שיפור בתפקידו החדש כג'וקר של היחידה השנייה של הווריירס. "כשהעבירו את קליי לספסל, בהתחלה הוא היה מוטרד מדי מאיך אנשים ישפטו אותו, או מה יחשבו עליו. עכשיו פשוט לא אכפת לו, וזה מראה על התבגרות אדירה", אומר דריימונד גרין על חברו לקבוצה.

קליי מאמץ את התפקיד החדש, ממנו לא היה מרוצה בהתחלה, בעיקר בזכות השיחות עם סטיב קר, שהחזירו לו את הביטחון. "השיחות עם סטיב עזרו לי להירגע. במקום לרדוף אחרי מה שעשיתי בעבר, הוא גרם לי להעריך את מה שאני עושה בהווה, את המסע שלי בדרך לרמות הללו. נרגעתי, והתחלתי להיות אני עצמי", אומר תומפסון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully