וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות התוצאות הרעות: שינויים רבים במכבי נתניה לקראת העונה הבאה

הקבוצה הובכה מול חדרה ואם לא יקרה משהו בלתי צפוי, חוזהו של המאמן גיא צרפתי לא יוארך. במועדון לא חסכו גם בביקורת כלפי השחקנים, שרבים מהם יעזבו

תקציר: מכבי נתניה - הפועל חדרה 3:1/ספורט1

מכבי נתניה, לא ניצלה את המומנטום החיובי אחרי שני הניצחונות הרצופים, בגביע ובליגה והפסידה אמש (שבת) 3:1 להפועל חדרה. במועדון יש תחושות גדולות של אכזבה מההופעה של הקבוצה אמש, שנקלעה לפיגור 3:0 עוד במחצית הראשונה.

משחקי הפלייאוף התחתון יחלו אחרי פגרת הנבחרת ועד אז ינסו בנתניה לתקן את הליקויים הרבים שיש כעת בקבוצה, כאשר אפשר בהחלט לומר שנתניה היא אחת הקבוצות שמגיעות במומנטום הרע ביותר לקראת הפלייאוף הזה. נכון לעכשיו מרוחקים היהלומים שש נקודות מהקו האדום ובמועדון מקווים לפתוח את הפלייאוף בצבירת נקודת, אחרת הקבוצה עוד עלולה להסתבך במאבקי הירידה.

גיא צרפתי, מאמן מכבי נתניה. ברני ארדוב
אם לא יקרה משהו דרמטי, חוזהו לא יוארך. גיא צרפתי/ברני ארדוב

גורמים במועדון, הביעו אמש אכזבה, גם מהמאמן גיא צרפתי ומסתמן שאם לא יקרה משהו דרמטי ובלתי צפוי, חוזהו של המאמן לא יוארך לעונה נוספת. בנתניה עוד ימתינו לראות מה תעשה הקבוצה במסגרת גביע המדינה, כאשר בשלב רבע הגמר, תתארח נתניה אצל מכבי חיפה ונראה שרק הישג יוצא דופן במסגרת הגביע עוד יכול לשנות את דעתם של ראשי המועדון.

בנתניה לא חסכו ביקורות גם מהשחקנים, כאשר רבים מהם נמצאים בכושר לא טוב וגם כאן, צפויים שינויים רבים, הן בגיזרת הזרים והן בגיזרת הישראלים, לקראת העונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully