וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל חדרה מתמוגגים: "סילבס עשה לצרפתי בית ספר"

עם 13 נקודות מ-18 אפשריות, סילבס הצעיד את חדרה למרחק משמעותי מהקו האדום: "חיים עושה עבודה מדהימה. היינו קבוצה מרוסקת לפניו"

תקציר: הפועל חדרה - מכבי נתניה 1:3/ספורט1

הפועל חדרה עשתה אתמול (שבת) צעד גדול בדרך להישארות בליגת העל עם ניצחון 1:3 על מכבי נתניה, שסייע לה לפתוח פער של שש נקודות מהקו האדום לפני פתיחת משחקי הפלייאוף התחתון.
מי שקיבל את מרבית המחמאות בסיום המשחק הוא המאמן חיים סילבס, שהצליח להרים את הקבוצה מהקרשים ולחלץ אותה מתחתית הטבלה.

בעזרת רכש מדוייק עם ארבעה זרים חדשים שהגיעו בחלון בינואר, סילבס בנה כמעט מחדש את חדרה והפך את ההרכב כך שגם ההגנה התייצבה וגם משחק ההתקפה סוף סוף מניב שערים. קצב צבירת הנקודות של סילבס וחדרה בששת המחזורים האחרונים הוא אדיר, 13 נקודות מתוך 18 אפשריות.

אמש הצליח סילבס להפתיע את גיא צרפתי, עם מערך התקפי שבנתניה לא היו מוכנים אליו וכבר במחצית הובילה חדרה 0:3 ולמעשה הכריעה את המשחק. "סילבס עשה בית ספר לצרפתי", אמר גורם במועדון הבוקר. "עד שבנתניה הבינו מה קורה כבר סגרנו את המשחק. חיים עושה כאן עבודה מדהימה מהרגע שהגיע למועדון. היינו קבוצה מרוסקת ועכשיו רואים קבוצה אחרת לגמרי ומגיע לו את הקרדיט על כך. כמובן שחייבים להזכיר גם את הכסף שההנהלה השקיעה והשחקנים שהגיעו בינואר, אבל עדיין כל הכבוד למאמן. רק שנשלים את המשימה שלנו להישאר בליגה, בפלייאוף התחתון והכל יהיה בסדר".

חיים סילבס, מאמן הפועל חדרה. ברני ארדוב
הגורם המרכזי לשינוי של חדרה. סילבס/ברני ארדוב

אגב, בזכות המיקום הנוכחי שלה, תארח חדרה ארבעה מתוך שבעת משחקי הפלייאוף התחתון ותתארח אצל מכבי נתניה, כך שלמעשה חמישה מתוך שבעת המשחקים יערכו באצטדיונה הביתי בנתניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully