וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מילסון יערוך מבחן כשירות, מכבי ת"א יודעת: "אין זמן לייסורים"

17.3.2024 / 8:20

האנגולי ינסה להתמודד עם הכאבים ולפתוח נגד הפועל חיפה (20:00, ספורט4), לוקאסן, בונדוסו ויונתן כהן שוב נותרו מחוץ לסגל. רובי קין עודד את השחקנים אחרי התבוסה: "אף אחד לא ייקח לנו את העונה היפה שלנו, עכשיו צריך להביא אופי ואישיות"

תקציר התבוסה של מכבי תל אביב 6:1 מול אולימפיאקוס בגומלין שמינית גמר הקונפרנס ליג/ספורט1

במכבי תל אביב מצפים לראות כבר הערב (ראשון, 20:00, ספורט4), קצת יותר מיומיים אחרי התבוסה הכואבת מול אולימפיאקוס, כדורגל אחר והופעה שונה ב-180 מעלות מול הפועל חיפה. "אין לנו זמן לעצב. אי אפשר לשקוע בייסורים", אומרים בקרית שלום ודורשים לראות שינוי כבר הערב, על אף העייפות מ-120 הדקות שהיו בבאצ'קה טופולה מול היוונים בהפסד העצום 1:6.

רובי קין שוחח עם השחקנים אתמול באימון. "אף אחד לא ייקח לנו את העונה היפה שאנחנו עושים ואני גאה בכם. עכשיו צריך להביא אופי ואישיות ולחזור לליגה שלנו עם ניצחון", אמר קין שהחליט בסופו של דבר כי גם הערב ישאר דריק לוקאסן מחוץ לסגל כמו גם יונתן כהן וקיקו בונדוסו.

מאמן מכבי תל אביב רובי קין. אריאל שלום
זה לא הזמן לשקוע. רובי קין/אריאל שלום

למרות התבוסה, קין ימשיך לתת אשראי בהרכב לחלק גדול מהשחקנים שפתחו מול אולימפיאקוס, אבל עדיין צפוי לשניים או שלושה שינויים. ההתלבטות הגדולה היא עדיין לגבי מילסון שיערוך מבחן כשירות ויודיע האם הוא מסוגל להתמודד עם הכאבים שהוא עדיין חש בגלל 'רגל העץ' שיש לו מאז המשחק בחמישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully