וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש יודע: "ג'ון דיברתולומיאו הציל אותנו"

מאמן מכבי תל אביב סיכם עוד קאמבק של קבוצתו, הפעם ממינוס 17 לניצחון ב-17 על הפועל עפולה: "זה היה משחק לא קונבנציונלי, וזו לא הדרך שבה אנחנו משחקים". על ג'ו תומאסון: "הוא עומד בציפיות שלי, והוא עוד יהיה שם בשבילנו"

מחוץ לקווים, 13.3/עריכה: זיו שטיינר

פחות מ-48 שעות אחרי שחזרה מפיגור של 18 נקודות לניצחון חוץ על הכוכב האדום בלגרד, למכבי תל אביב לא באמת הייתה סיבה להילחץ הערב (שבת), כשמצאה עצמה ב-19:2 בבית מול הפועל עפולה. ואכן, היא חוללה את המהפך עוד לפני סיום המחצית הראשונה, ולבסוף יצאה שוב בצד המנצח, 78:95.

"ג'ון הציל אותנו, גם באנרגיות וגם מבחינה מקצועית", הודה מאמן הצהובים, עודד קטש, בהתייחסו לקפטן ג'ון דיברתולומיאו, שהעמיד שיא עונתי של 20 נקודות ב-19 דקות, כולל 5 מ-5 לשלוש. "התחלנו נטולי אנרגיות, וצריך לתת קרדיט לעפולה שפתחה בצורה יוצאת דופן. ללא חסיאל ריברו ורומן סורקין, ידענו שנשחק בהרכבים נמוכים עם ג'ייק בעמדת הסנטר, אבל העבירות המהירות שלו ושל ג'יימס ווב קצת שיבשו לנו את התוכניות.

"אני שמח שהתעוררנו בזמן ושהיו לנו האנרגיות והכוח לחזור ולהפוך. זה לא היה משחק קונבנציונלי, וזו לא הדרך שבה אנחנו משחקים בהתקפה ובהגנה. הבנו את משמעות המשחק, וידענו כמה הוא חשוב לנו".

ג'ון דיברתולומאו מכבי תל אביב. אודי ציטיאט
ג'ון דיברתולומאו מכבי תל אביב/אודי ציטיאט

הניצחון הזה היה ה-11 ברציפות של מכבי בליגת העל, וה-14 בסך הכל. "אחרי ההפסד לפרטיזן בלגרד, שבו איבדנו יתרון של 24 הפרש, הייתה מין שבירה מנטלית שלנו עם עצמנו", סיפר המאמן. "מה שהוביל לרצף הנפלא הזה הוא האופי של השחקנים. עברנו דברים יחד, עשינו שיחה קבוצתית או שתיים, וזו הסיבה שרובנו נמצאים כאן כבר שנה שנייה. אנחנו רואים את השינוי במחויבות ההגנתית. במהלך הרצף היו משחקים פחות מרשימים, ואנחנו עדיין לא בכדורסל הכי טוב שלנו. יש לנו עוד לאן להשתפר, ונצטרך לשחק טוב יותר כדי לעמוד במטרות ולזכות בתארים".

בנוגע לג'ו תומאסון, שקלע הפעם חמש נקודות ב-20 דקות (אחרי עוד ערב שבו לא שותף ביורוליג), אמר קטש: "הוא עומד בציפיות שלנו, וזה בכלל לא משנה אם הזריקות שלו נכנסות או לא. הוא הגיע לסיטואציה לא קלה, כשסבלנו מכמה פציעות, ובינתיים שחקנים חזרו. אני מקווה שלא יהיו לנו עוד פציעות, ובסגל מלא - כשבלוח הזמנים שלנו אין יותר מדי אימונים - קשה יותר לשלב שחקן חדש. אין לי ספק שג'ו עוד יהיה שם בשבילנו, ומבחינתי זו זכות לקבל שחקן חיובי, עם אנרגיות חיוביות, שרוצה להשתלב ולהצליח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully