וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דראפיץ': "זו הצלחה גדולה, המטרה הייתה עונה פיננסית ולא לרדת"

מאמן בני סכנין אחרי העלייה לפלייאוף העליון: "עונה קשה, פחדנו לפני המשחק". שרון מימר התאכזב מהנקודה: "היינו יותר טובים". ומה חושב עמוס על השוערים שזומנו לנבחרת?

תקציר: בני סכנין מסיימת ב-0:0 מול בני ריינה ומבטיחה מקום בפלייאוף העליון/ספורט1

בני סכנין ידעה שתיקו יספיק לה כדי להבטיח את הכרטיס השישי והאחרון לפלייאוף העליון, בני ריינה השיגה את מבוקשה כבר בשבוע שעבר כאשר ניצחה את מכבי חיפה. במקרה או שלא, הן נפרדו ב-0:0 חלש, בו המארחת כלל לא איימה על שער היריבה ובסיומו לראשונה בהיסטוריה עלו לפלייאוף העליון שתי נציגות מהמגזר הערבי.

סלובודן דראפיץ' אמר אחרי הבטחת הפלייאוף העליון: "זו הייתה עונה מאוד קשה. במחזורים הראשונים לא עברנו בבקרה, אחר כך הייתה מלחמה וזרים עזבו. אם לומר את האמת, המטרה שלי ושל אבו יונס הייתה לעשות עונה פיננסית, לא להידרדר לירידת ליגה ועם הזמן הבנו שיש לנו קבוצה קסומה וטובה שיודעת לשחק כדורגל. התקדמנו ואני מאוד שמח בשביל החבר'ה שהגענו לפלייאוף העליון לפני קבוצות כמו מכבי נתניה, בית"ר ירושלים ואחרות. זו הצלחה מאוד גדולה עבורנו".

סלובודן דראפיץ' מאמן בני סכנין. מאור אלקסלסי
"המטרה הייתה לא להידרדר לירידת ליגה". דראפיץ'/מאור אלקסלסי

אם המנייה של דראפיץ' שוב בעלייה, אחרי ירידת הליגה עם קרית שמונה בעונה שעברה: "אמר לי פעם מאמן מסרביה שמי שלא יודע לטעום כישלון, לא יהיה אף פעם מאמן. למזלי מצאתי את הקבוצה שמתאימה לי ואני גם רוצה להודות לכל הצוות שעבד בצורה בלתי רגילה ואני מאוד שמח בשבילם".

דראפיץ' גם נשאל מה יש לו לומר להגנתו על כך שרבים היו משוכנעים שהמשחק יסתיים בתיקו: "לא שיחקנו טוב, היינו רק עם שני זרים והיו לנו פצועים. פחדנו מאוד מהמשחק, אבל אני מאמין שבפלייאוף כבר נציג כדורגל יותר טוב".

מוחמד שכר הוסיף לדברי מאמנו: "סגרתי את החוב שלי עם סלובו ואני מקווה לסגור גם את החוז עם קרית שמונה. ירדנו ליגה ובאנו לפה ועכשיו נגיע לפלייאוף העליון כדי להציג כדורגל יפה וטוב".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
שרון מימר מאמן מכבי בני ריינה מקבל פרחים מידי מוחמד אבו יונס יו"ר בני סכנין. מאור אלקסלסי
"שמח שזה הדדי". מימר עם אבו יונס/מאור אלקסלסי

מן העבר השני, שרון מימר אמר על המקום החמישי בסיום העונה הסדירה: "לא התעסקנו בסכנין אפילו לשנייה. אני שמח שהשחקנים שלי הוכיחו כל העונה שהם מסוג אחר, ראיתם גם היום קבוצה שרוצה, מגיעה למצבים ושלרגע לא ויתרה על הרצון לנצח. היינו יותר טובים מהם ומאוד רצינו לנצח, אבל אני גאה בשחקנים ועכשיו ננוח שבועיים לפני הפלייאוף".

על הטקס שזכה לו מבני סכנין לפני המשחק: "עדיף מאוחר מאשר אף פעם. סכנין זה מקום שמאוד נהניתי בו והחבר'ה טובים, הייתה לי תקופה טובה בסכנין, אני מאוד מכבד ומעריך את האנשים ואני שמח שזה הדדי".

השוער גד עמוס אמר על התיקו המאופס שרבים ציפו לו: "אני עולה לכל משחק בשביל לנצח, בשבילי גם הכי חשוב לשמור על שער נקי. אני מתבאס על הנקודות שפספסנו כי אנחנו רוצים לשמור על המקום החמישי ונכנסים לפלייאוף העליון כדי להמשיך בעונה הטובה שלנו ולא להיות שק חבטות".

אם לא התאכזב מכך שהוא לא בסגל הנבחרת: "קודם כל אני אומר תודה שאני בסגל המורחב, כי יש בנבחרת שלושה שוערים מצוינים שהמקום שלהם מוצדק. אגיע לכל דבר שקשור לנבחרת וזה לא משנה עם אני איתם או שלא, אני רוצה שהם יצליחו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully