וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים חגגה עם גיבור חדש, ברק יצחקי: "ידענו שזה יגיע"

מיכה הבריק עם צמד ב-0:3 נגד מכבי פתח תקוה: "ברק מכיר אותי ונותן לי ביטחון". המאמן התלהב: "הפוטנציאל במועדון הזה מטורף". רן קוז'וך: "הקבוצה שלי לא יכולה להיראות ככה"

תקציר: מכבי פתח תקוה - בית"ר ירושלים 3:0/ספורט1

אחרי שלושה משחקים של יכולת טובה, אבל השגת נקודה בלבד, בית"ר ירושלים "התפוצצה". הצהובים-שחורים הביסו הערב (שבת) 0:3 את מכבי פתח תקוה בחוץ והתרחקו שלוש נקודות מהקו האדום. בית"ר כבשה שערים ראשונים בעידן ברק יצחקי וכמובן השיגה ניצחון ראשון - ובסיום כ-8,000 אוהדים חגגו עם השחקנים וקראו בשמו של המאמן.

"גם אני וגם השחקנים מאמינים בדרך" סיכם יצחקי, "בשני המשחקים האחרונים פגשנו יריבות חזקות - הפועל באר שבע ומכבי תל אביב - שיחקנו כדורגל נהדר, טוב יותר משתיהן, ולא הצלחנו להבקיע. אבל ידעתי שאם נמשיך בדרך הזו, בסוף זה יגיע. לפני כן קיבלנו הרבה מחמאות והלכנו בלי נקודות, אני שמח שהיום השגנו את שני הדברים".

בית"ר כבשה הערב שני שערים אחרי שחטפה כדורים באזור הרחבה וניצלה טעויות קשות של הגנת מכבי פתח תקוה. יצחקי אמר: "אנחנו עובדים המון על הלחץ הגבוה. מכבי פתח תקוה מאוד מאומנת ומאוד אמיצה וידענו שאם נדע ללחוץ, נחטוף כדורים ונצליח לכבוש".

על האוהדים אמר המאמן: "תמיד כיף לקבל אהבה, בטח מהקהל של בית"ר. בתור שחקן חוויתי את זה כל כך הרבה פעמים ואין תחליף לדברים כאלה. האוהדים יודעים להעריך את המאמץ ואת הכדורגל הטוב. אני לא יודע אם יש עוד קבוצה שנמצאת במצב שלנו ומסוגלת להביא לפתח תקוה 8,000 אוהדים. זה מטורף כמה פוטנציאל יש במועדון הזה".

מאמן בית"ר ירושלים ברק יצחקי. אריאל שלום
האוהדים קראו בשמו שוב ושוב. יצחקי/אריאל שלום

הכוכב הגדול של הערב היה דור מיכה, שכבש צמד שני בקריירה (אחרי שאת הראשון הבקיע מול בית"ר). הקשר הוותיק שימש בעיקר כמחליף בתקופת יוסי אבוקסיס, קיבל מעט דקות - וחזר לעצמו בגדול תחת מי ששיחק איתו שנים ארוכות. יצחקי אמר הערב: "אני מכיר את דור טוב, שיחקתי איתו הרבה שנים, אני יודע מה האיכויות והיכולות שלו. הוא יותר אוהב לבשל, אבל היום הוא הבקיע. אני שמח בשבילו ובשביל הקבוצה כולה. אהבתי מאוד את האגרסיביות של השחקנים, שגם ב-0:3 נלחמו כדי לא לספוג".

מיכה עצמו אמר: "ברק הגיע עם אלמוג לקבוצה והוא מכיר אותי הרבה שנים, שיחקנו ביחד והוא נותן לי ביטחון. הוא יודע מה אני שווה ומה אני יכול לתת ואני שמח שהיום היכולת טובה הביאה לנו שלוש נקודות, שזה הכי חשוב. התוצאות האחרונות היו מתסכלות, אבל ידענו שאם נמשיך בגישה הזו וביכולת הזו גם הנקודות יגיעו. היה הרבה לחץ, הנקודות היום הן כמו אוויר לנשימה".

על ירדן שועה אמר מיכה: "השילוב בינינו טוב. ירדן בכנף כל הזמן, זה התפקיד שלו, וגם היום היו לנו צירופים יפים והגענו למצבים. אנחנו שמים דגש על החזקת כדור וזו הדרך שאלמוג וברק מנסים להנחיל. המטרה היא להישאר בליגה וזה לא יהיה פשוט כי הולך להיות פלייאוף תחתון לא קל בכלל, אנחנו נצטרך להגיע מוכנים ואני בטוח שברגע שנעשה את זה - העתיד של בית"ר ורוד".

עוד בוואלה!

חדור מטרה: מיכה הוביל את בית"ר ירושלים לניצחון גדול על מכבי פתח תקוה

לכתבה המלאה
שחקני בית"ר ירושלים חוגגים. אריאל שלום
שחקני בית"ר ירושלים חוגגים/אריאל שלום
שחקני בית"ר ירושלים חוגגים. אריאל שלום
שחקני בית"ר ירושלים חוגגים/אריאל שלום
שחקן בית"ר ירושלים דור מיכה. אריאל שלום
משחקן שולי בתקופת אבוקסיס, לשחקן מרכזי אצל יצחקי. מיכה/אריאל שלום

מכבי פתח תקוה שוב הציגה יכולת הגנתית ירודה והיא ספגה 9 שערים ב-3 המשחקים האחרונים. המאמן רן קוז'וך אמר: "הקבוצה שלי לא יכולה להיראות ככה. כשאנחנו מגיעים למשחקים מול קבוצות איכותיות אנחנו טועים בגדול ולא מביאים דברים שאנחנו מדברים עליהם לפני. ידעתי שהם ילחצו גבוה, דיברתי על זה בחדר ההלבשה - כשבונים מאחור צריך להיות חכמים. כשאתה טועה פעמיים ומאבד כדורים ברחבה, היריב לא צריך הרבה כדי להבקיע. יש עבודה קשה, בפלייאוף התחתון נשחק נגד קבוצות בסדר גודל שלנו ואנחנו צריכים להיות שם".

מוחמד הינדי, שביצע טעות קשה שהובילה לספיגה הראשונה: "לא שיחקנו טוב היום ונעשה את המקסימום כדי לחזור ליכולת הטובה. אנחנו צריכים לבוא עם גישה יותר טובה, לעשות כמה שיותר נקודות ולהבטיח הישארות כמה שיותר מוקדם. הייתה לנו מטרה להיות בפלייאוף העליון, עכשיו המטרה היא להישאר בליגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully